כסף וצרכנות

בשורה דרמטית למטופלים: ענקית הקנאביס מגיעה לישראל במחיר נגיש

בשורה משמחת עבור המטופלים: מותג תפרחות הקנאביס הנמכר ביותר בשוק החוקי בקנדה מגיע לישראל, ויציע לציבור המטופלים איכות פרימיום במחיר נגיש
מערכת ice |  1
קנאביס (צילום vecteezy)
מותג הקנאביס הרפואי הבינלאומי Pure Sunfarms (פיור סנפארמס) ואחד מיצרני הקנאביס הגדולים בעולם, הודיע על כניסה לשוק הישראלי באמצעות חברת ד"ר סמואלוב Better Pharma העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של תרופות ומוצרים נלווים.
מדובר במותג תפרחות הקנאביס הנמכר ביותר בשוק החוקי בקנדה (ע"פ דוח מכירות מאגר OCS הקנדי) עם מיצוב ה -Everyday Premium הייחודי, אשר יציע לציבור המטופלים בישראל איכות פרימיום קנדית במחיר נגיש. על פי נתוני משרד הבריאות כ-123,000 ישראלים מחזיקים ברישיון לקנאביס רפואי.  
זני התפרחות של המותג הם מהנמכרים ביותר בקנדה ושניים מתוך שלושת הזנים שיושקו בישראל מחזיקים במקום הראשון והשני תחת התואר הזן הנמכר ביותר בכל הזמנים במחוז אונטריו, המהווה 40% מסך צריכת הקנאביס החוקי בקנדה.
ההחלטה על כניסה לישראל היא אבן דרך באסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של אחת מחברות הקנאביס הגדולות בעולם, המוחזקת על ידי Village Farms International, Inc. (וילאג' פארמס אינטרנשיונאל), חברה ציבורית הנסחרת בבורסת נאסד"ק (NASDAQ:VFF), המתמחה בניהול ופיתוח מערכות מסוג סביבה חקלאית מבוקרת (CEA) בצפון אמריקה והבעלים של חברת הבת Pure Sunfarms בקנדה. 
רן סמואלוב, מנכ"ל חברת ד"ר סמואלוב הסביר כי: "אנחנו גאים ומתכבדים לשתף פעולה עם Pure Sunfarms, מותג תפרחות הקנאביס מספר 1 בקנדה ומוביל שוק (ע"פ דוח מכירות מאגר OCS הקנדי), כשותפה הבלעדית שלנו למוצרי קנאביס רפואי ולהביא את הצעת הערך הייחודית של Everyday Premium לציבור המטופלים בישראל. בכוונתנו למנף את הידע והמומחיות שלנו בניהול מותגים בינלאומיים לטובת פיתוח Pure Sunfarms לאחד ממותגי הקנאביס הרפואי המובילים בארץ. כל זאת תוך המשך מחויבות לפעול וליישם את הערכים וחזון החברה בדרך של הוגנות, כבוד הדדי ועשייה מכבדת."
מותג הקנאביס הרפואי יופץ באמצעות חברת טבע סל"א המפיצה את כל מוצרי ד"ר סמואלוב ועתיד להימכר בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם במהלך חודש פברואר הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל
    יש לנו יותר טוב יש ק 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהב בץחת
    סגור