משפט

בשורה רעה לתיירים הישראלים: יעד התיירות האהוב נסגר

הפרות הסדר הגדולות בפרו נמשכות, והיעד האהוב על הישראלים במדינה, המאצ'ו פיצו, נסגר על ידי כוחות הביטחון אחרי שמפגינים התעמתו איתם באזור. כמו כן, גם שדות התעופה בערים ארקיפה, קוסקו והעיר ג'וליאקה שבדרום המדינה נסגרו אחרי שהותקפו על ידי מפגינים
מערכת ice |  1
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הבלגן הגדול בפרו נמשך, זאת לאחר שבסוף השבוע האחרון למעלה מ-200 בני אדם הואשמו בכניסה לא חוקית לקמפוס של אוניברסיטה גדולה בלימה, בעוד שהרשויות בקוסקו סגרו את מצודת האינקה של מאצ'ו פיצ'ו ואת שביל האינקה, יעד תיירות פופולרי במיוחד עבור המטיילים הישראלים, כאשר הפגנות קטלניות נגד הממשלה התפשטו ברחבי הארץ.
עשרות פרואנים נפצעו בעימותים עם המשטרה המקומית, כאשר כוחות הביטחון בעיר הבירה לימה השתמשו בגז מדמיע כדי להדוף מפגינים שהשליכו בקבוקי זכוכית ואבנים, בזמן ששריפות רבות בערו ברחובות.
עד כה, 46 בני אדם נהרגו בעימותים שנמשכים כבר שבועות ארוכים. תשעה אנשים נוספים נהרגו בתאונות דרכים שקשורות להפגנות ולחסימות הכבישים והמהומות שנוצרו במדינה. 
כאמור, השער למאצ'ו פיצ'ו, שקרוב לעיר התיירותית קוסקו, נסגר, זאת לאחר שמפגינים יצרו כאוס שלם במקום ותקפו גם שם. שדות התעופה בערים ארקיפה, קוסקו והעיר ג'וליאקה שבדרום המדינה הותקפו גם הם על ידי מפגינים, והם עדיין סגורים בעקבות ההפגנות הרבות והחסימה שיצרו המפגינים על צירי התנועה של המטוסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הה
    האגודה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אני קורל ממרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני כלפי הקהילה הטרנסית. כאב לי לקרוא תגובות שלכם שהיו פוגעניות כלפי הקהילה הטרנסית. אתם טועים, בגלל שהילד בתהליך התאמה מגדרית לא אומר שצריך להדיר אותו מהחברה ושירגיש כאילו הוא לא בסדר . טרנסים וטרנסיות צריכים לעבור תהליך ארוך ומייגע בשביל שבסופו יוכלו להיות שלמים עם עצמם . ילדים בגיל כזה עוברים תהליכים שהם עדיין הפיכים, רק בכדי לוודא שזו אכן הדרך הנכונה להם. זה שהוא טרנס לא אומר שצריך לבטל את היותו ילד וצריך לעזור לו ולתמוך בו ולהכיל אותו ולא להעניש אותו ולהדיר אותו . ההבנה לא קלה במיוחד לחברה צעירים . אבל הוא לא פוגע באף אחד הוא בן אדם כמו כולם וזה בסדר . זה שיש טרנסים וטרנסיות , ובוחרים להדיר אותם ולהגיד שהם לא באמת נשים או גברים זה מקומם בעיניי. לטרנסים וטרנסיות יש רגשות בדיוק כמו כולנו . אנחנו בשנת 2022 מתי אנשים יבינו שהקהילה הטרנסית הם בני אדם כמו כולנו . זה פשוט עצוב שעדיין לא מקבלים את כולם . חשוב לזכור שברשתות החברתיות גולשים גם בני נוער ולפעמים גם ילדים שחלקם נמצאים בארון. תחשבו איך א
    סגור