תיירות

אזהרה חמורה לתיירים הישראלים: "שמרו על זהירות, מצב חרום"

לאור המהומות בפרו, משרד החוץ מחדד את אזהרת המסע: "משרד החוץ ממליץ לאזרחים ישראלים השוהים בפרו להימנע ככל שניתן מהתקהלויות, מהגעה למקומות בהם מתקיימות הפגנות בעת הזו, ולהיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהודעות משרד החוץ"
כפיר אדר | 
טיסות (צילום pixabay)
לא פחות משבעה הרוגים במהומות באחת הערים בפרו, במסגרת מצב החירום שהתפתח אחרי מעצר הנשיא קסטיו. הערב (שבת), לאור הכרזת מצב החירום בפרו, משרד החוץ מחדד את אזהרת המסע למדינה.
על פי נוסח אזהרת המסע המעודכנת: "לאור ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות בפרו והכרזה על מצב חרום במדינה לחודש הקרוב, משרד החוץ ממליץ לאזרחים ישראלים השוהים בפרו להימנע ככל שניתן מהתקהלויות, מהגעה למקומות בהם מתקיימות הפגנות בעת הזו, ולהיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהודעות משרד החוץ". 

עוד נמסר: "מבקשים להדגיש כי באזורים מסוימים במדינה, ובמיוחד במחוז קוסקו ובאזור מאצ'ו פיצו, ישנן חסימות כבישים המגבילות את התנועה באזור, כמו גם את הכניסה והיציאה ממנו, שכן מערכת הרכבות וחלק משדות התעופה אינם מתפקדים. משרד החוץ ממליץ לאזרחים ישראלים המתכננים להגיע לפרו לנקוט במשנה זהירות ולהתעדכן במצב בשטח"
כאמור, בית המשפט בפרו האריך את מעצרו של הנשיא המודח פדרו קסטיליו ב-18 חודשים. כזכור, הממשלה החדשה הכריזה על מצב חירום למשך 30 יום, לאחר שלפחות 14 נהרגו ו-40 נפצעו במהומות שפרצו מאז ההדחה. לא מעט ישראלים תקועים ונשלח צוות חילוץ להביאם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה