משפט

צעצועי המין יוצאים מהחוק: אסור לקנות ולייבא ויברטורים

קבוצת נשים מזימבבואה החליטה בימים אלה לצאת בכל הכוח נגד החוק האוסר על ייבוא וקנייה של ויברטורים וצעצועים נוספים: "החוק משליך ופוגע בזכויות של נשים לבחור וליהנות ממין"
מערכת ice |  2
אביזרי מין (צילום ויקיפדיה)
קבוצת נשים מזימבבואה החליטה בימים אלה לצאת בכל הכוח נגד החוק האוסר על ייבוא וקנייה של ויברטורים וצעצועים נוספים, זאת לאחר שבמדינה קיים החוק האוסר על ייבוא צעצועי מין למעלה משני עשורים.
סיטביל דווה, דירקטורית בארגון זכויות נשים במדינה, סיפרה למגזין vice כי "החוק משליך ופוגע בזכויות של נשים לבחור וליהנות ממין". לדבריה של דווה, כבר הוגשה בקשה לדיון בית המשפט בנושא כדי לשנות את החוק.
לאחרונה עלה שוב הנושא לכותרות לאחר שורה של מעצרים על הפרת החוק על ידי נשים. באוקטובר האחרון נאסרה למשך חצי שנה שירלי צ'פונזה, מרצה באוניברסיטה, לאחר שנמצאה אשמה בייבוא צעצועי מין מגרמניה. היא נתפסה במאי לאחר שהלכה לדואר לאסוף את החבילה שהזמינה, ובתוכה שלושה ויברטורים.
לטענת ארגונים שונים במדינה, המכירה נמשכת בשוק השחור, ובעקבות כך צעצועי המין גם מגיעים לקטינים ולקטינות.  לפני כחודש נעצרה ונאסרה איינדה מופונדה, בת 23, לאחר שהואשמה במכירת ויברטור לילדה בת 12. היא הואשמה בהברחה וסחר ונגזרו עליה 640 שעות עבודות שירות, שבוטלו לאחר שהבטיחה לא לבצע את העבירה במשך חמש שנים נוספות. כמו כן מופנדה טענה שלא ידעה את גילה של הילדה כיוון שהמכירה בוצעה ברשת, ואף הציעה להחזיר את הכסף לאימה לאחר שהבינה את גילה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יופי, תנו לחרדים בכנסת רעיונות
    דן 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החרדים הולכים לקבוע במדינה את סדר היום הציבורי. למה אתם נותנים להם רעויונות? זימבבואה? - זימב-בני ברק.
    סגור
  • 1.
    ואז נברא האצבע
    עדי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין צעצועים מין יש אצבעות או שפצורים אחרים
    סגור