משפט

כוכב "הלוחם האולטימטיבי" מואשם ברצח אכזרי של בת זוגו

לוחם ה-UFC לשעבר, פיל בארוני, שכיכב גם ב"הלוחם האולטימטיבי", הכה את חברתו למוות בתחילת השבוע במקסיקו, זאת לאחר שהיא הודתה בפניו שהיא בגדה בה
מערכת ice | 
פיל בארוני (צילום צילום מסך)
לוחם ה-UFC לשעבר, פיל בארוני, שכיכב גם ב"הלוחם האולטימטיבי", הכה את חברתו למוות בתחילת השבוע במקסיקו, זאת לאחר שהיא הודתה בפניו שהיא בגדה בה, כך על פי דיווחים בארצות הברית.
ברוני נעצר לאחר שעל פי הדיווחים השליך את בת זוגו למקלחת אחרי שחטף התקף זעם, וגרם לה לפציעת ראש קטלנית. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותה שוכבת על המיטה בבית המלון במקסיקו, כשהיא עירומה לגמרי. על פי הדיווחים, הלוחם המקצועני סיפר לשוטרים כי בני הזוג נקלעו לסכסוך חריף בחדר מלון בסן פנצ'ו לאחר שחברתו, שזוהתה רק כפאולה, הודתה שהיא בגדה בו.
בארוני בן ה-46 נעצר מיד, ועל פי השוטרים הוא היה תחת השפעת מריחואנה ואלכוהול. הוא סיפר בחקירה שלו כי הוא הורה לפאולה ללכת להתקלח, ואחרי שסירבה הוא השליך אותה בכוח לתוך האמבטיה. כתוצאה מכך, היא החליקה באמבטיה וראשה נחבט. לאחר מכן, הוא הכה בראשה שוב כשהיא כבר שוכבת בתוך האמבטיה. 
עוד סיפר בארוני בחקירתו כי לאחר מכן הוא הכניס אותה למיטה, פשט ממנה את הבגדים וכיסה אותה לשמיכה אחרי שזו אמרה לו שקר לה. ברוני טוען שפאולה ביקשה ממנו להביא לה סיגרים ובירה, וכשחזר היא לא התעוררה. לאחר מכן הוא רץ לתפוס שוטרים שהיו מחוץ למלון ואמר להם שחברתו לא מגיבה. החקירה המלאה של האירוע החלה בעקבות מעצרו של בארוני בגין רצח בת זוגו. הוא מוחזק במעצר בוואלה דה בנדרס שבמקסיקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה