משפט

מחריד: אנס קרובות משפחה בנות 6 ו-8 בביתן

תושב מרכז הארץ מואשם שפרץ ואנס שתי קרובות משפחה בנות שש ושמונה לפני כארבעה חודשים
מערכת ice |  2
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ, בשנות השלושים לחייו, בחשד שפרץ לביתן של קרובות משפחות הקטינות בנות שש ושמונה ואנס אותן לפני כארבעה חודשים.
על פי כתב האישום, כפי שפרסם שמעון איפרגן, הנאשם פרץ באישון לילה לבית בו מתגוררות הילדות, נכנס לחדר הילדים והחל ללטף ולנשק את הילדה בת השש. הילדה התעוררה בשעת המעשה והנאשם ביקש לישון איתה. הילדה סירבה לבקשתו וכתוצאה מכך הוא אנס אותה בכוח. לא הספיק לנאשם והוא פנה לחדרה של אחותה בת השמונה ואנס גם אותה.

הילדות סיפרו על האירוע המחריד להוריהן שפנו והתלוננו במשטרה נגד אותו קרוב המשפחה, שנעצר לאחר מכן. במהלך החקירה התברר כי לא מדובר באירוע נקודתי והוא כבר היה מעורב באירוע דומה שלוש שנים קודם לכן בו אנס קרובת משפחה בת שש.
על פי כתב האישום, הוא מואשם בעבירות של אונס ומעשי סדום על ידי בן משפחה. "אין מדובר באירוע יחיד, אלא במסכת של מעשים מיניים קשים בקטינות במשך שנים על אף שהוזהר לבל יפגע בהן ולמרות שהתבקש להימנע משהייה במחיצתן", כך כתבה התובעת עו"ד אריאלה נבון בבקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אונס
    דןדן 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תאמרו לי שהמשטרה תסגור את התיק של האנס המנוול הזה שאנס 2 אחיות אחת 6 והשניה 8, אדם נפשע כמוהו,,,צריך לרצות עונש כבד מאד כמה שיותר שנים בכלא, ,הייתי מתחיל מ- 20 שנה ומעלה
    סגור
  • 1.
    רק שאלה
    מייאו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה היו ההורים כשכל זה התרחש ?
    סגור