משפט

מחריד: פלסטיני אנס והתעלל במשך כשנה בדרת רחוב באשדוד

פרקליטות מחוז דרום הגישה תב אישום כנגד מוחמד אבו חאמד, שוהה לא חוקי בן 42 מחברון, זאת באשמת תקיפה ואונס של דרת רחוב באשדוד
מערכת ice |  3
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד מוחמד אבו חאמד, שוהה לא חוקי בן 42 מחברון, זאת באשמת תקיפה ואונס של דרת רחוב באשדוד, כך פורסם אתמול (רביעי) ב"מאקו".
מכתב האישום עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום אבו חאמד שהה בישראל באופן בלתי חוקי, תוך שהוא מתחזה לאדם אחר באמצעות תעודת זהות מזויפת. באותה תקופה היה בזוגיות עם המתלוננת, דרת רחוב כבת 40 מאשדוד. 
השניים התגוררו במשך כשנה בהוסטל באשדוד, ולאחר מכן חיו במשך מספר חודשים ברחובות העיר. במהלך הקשר אבו חאמד דרש מהמתלוננת לקיים עמו יחסי מין בכל עת שיחפוץ בכך, גם כשהבהירה לו כי היא איננה מעוניינת. 
בחלק מהמקרים לחץ עליה עד שוויתרה ואפשרה לו לבעול אותה, ובאחד המקרים אנס אותה. בנוסף, במהלך התקופה אבו חאמד הגביל את תנועתה של המתלוננת בכך שדרש ממנה להתלוות אליו, נטל את הטלפון הנייד שלה ואיים עליה שאם תבגוד בו הוא יפגע בה ובמשפחתה. 
בנוסף, במקרים רבים הוא הכה אותה.  לטענתה, באחת הפעמים שאמרה לו כי היא לא מעוניינת בקשר, בו חאמד הכה אותה בפניה ואף דקר אותה בפלג גופה התחתון באמצעות מספריים. תב האישום מייחס לאבו חאמד ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, כניסה לישראל שלא כדין, התחזות כאדם אחר, שימוש במסמך מזויף, נהיגה ללא רישיון, נהיגה ללא ביטוח, הדחה בחקירה, איומים, אינוס ומעשה סדום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלפי פמיניסטיות בישראל מחזיקות בביתם שבח
    דוד 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנ"ל אף אחד לא נוע בהם והרבה שכנים יודעים ושותקים / האישה טוענת שהוא ערבי ישראלי
    סגור
  • 2.
    להעניש אותו במידה כנגד מידה
    איש 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניס אותו למאסר ממושך הכולל אינוס מפליטים סודנים ואריטראים על בסיס מס פעמים ביום ואז לגרשו לעזה בתוספת תיעוד להשפלה
    סגור
  • 1.
    לאן הדרדרנות
    מודאג 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מדאיג מה שקורה במדינה שלנו שהאויבים שלנו מסתובבים חופשי בתוכנו ועושים מה שבא להם ועוד מאיימים עלינו ואנו מפחדים מהם ממש הזוי מקווה שהשר החדש לבטחון פנים יעשה סדר בנושא
    סגור