משפט

אלק בולדווין תובע את האחראים לירי בצלמת

מספר שבועות לאחר שאלק בולדווין והפקת הסרט Rust הגיעה עם משפחה של הלינה האצ'ינס להסדר בעקבות הירי שהרג אותה במהלך צילומי הסרט מתברר כי הסיפור לא נגמר. בולדווין הגיש תביעה נגדית כנגד כמה מחברי הצוות לסרט
מערכת ice | 
אלק בולדווין (צילום יח"צ)
השחקן אלק בולדווין הגיע אתמול (שישי) תביעה נגד האנשים המעורבים במתן ותפעול האקדח שבו הרג בשוגג את הצלמת הלינה הא'צינס ב-2021 בעת צילומי הסרט Rust בניו מקסיקו. התביעה הוגשה, ככל הנראה בניסיון לנקות את שמו, לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס וזאת כתביעה נגדית לתביעת הרשלנות מצד כמה מחברי הצוות שתבעו את מנהלת התסריט מאמי מיצ'ל.
מיצ'ל, שעמדה מאחורי האצ'ינס, תבעה את בולדווין, במסגרת תפקידו כמפיק הסרט, ואת חברת ההפקה והאנשים שהיו אחראים לתקרית. בתביעה הנגדית טען בולדווין כי "הטרגדיה הזאת התרחשה באתר צילומים של סרט, לא בשדה קרוב או מקום אחר שבו ייתכן שאקדח יהיה טעון בכדורים חיים".

למרות דו"ח של ה-FBI הטוען כי לא ייתכן שהאש שנורתה מהאקדח מבלי שמישהו לחץ על ההדק, בולדווין טוען כי הוא לא לחץ על ההדק וזאת למרות שנאמר לו שהאקדח בטוח. בנוסף, בולדווין טוען כי בעקבות המקרה הוא פוטר ממספר סרטים ואף לא לוהק לסרטים נוספים.
כזכור, בעקבות מותה של האצ'ינס, משפחתה הגישה תביעה כנגד בולדווין והפקת הסרט. שני הצדדים הגיעו להסדר שמרבית פרטיו לא ידועים, אך כן ידוע כי מת'יו האצ'ינס, אלמנה של הלינה, יהיה מפיק בפועל של הסרט ואף יקבל חלק מהרווחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה