משפט

רצח אלדד פרי: במשטרה איבדו את ראיית הזהב?

לפי פרסומים, החוקר הראשי של תיק רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי איבד את הדיסק בו הופיע תיעוד של הרצח, "הדיסק לא אותר עד ליום זה"
מערכת ice | 
אלדד פרי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מחדל חמור בחקירת רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי. במשטרה איבדו כבר בתחילת החקירה את מה שהם כינו "ראיית הזהב" – דיסק מצלמות האבטחה שתיעדה את זירת הרצח, כך לפי פרסום כאן חדשות. במזכר מתוך חומר החקירה ראש מחלק רצח במחוז מרכז, רפ"ק דוד בנו, הודה שתיעוד מצלמות האבטחה של הזירה - הלך לאיבוד.
במזכר נכתב: "בשל עומס עבודה, הדיסק הושאר על שולחני עד ליום ראשון, מבלי שאכניס אותו למחשב ואבדוק את תוכנו. נאמר לי בעל פה אילו סרטונים נמצאים בדיסק – תיעוד ממצלמות החווה החקלאית (זירת הרצח). הדיסק לא אותר עד ליום זה".
לפי הפרסום חומר החקירה היחיד שנותר בידי המשטרה הוא תיעוד בלעדי משבילי היציאה מבית הכנסת ממנו יצא פרי לכיוון החנייה - שם התרחש הרצח, ובו נראה אחד השוטרים יוצא מהמקום לאחר המעשה.
כזכור אלדד פרי נרצח באוקטובר 2021  בסמוך לבית כנסת ברחובות שם התגורר. לפי עדויות מזירת הרצח נטען כי פרי ניגש למכוניתו וכשפתח את תא המטען, הגיע אליו רוכב אופנוע שירה בו כמה יריות. מותו נקבע במקום.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בטענות ממוחזרות וחסרות כל שחר. בניגוד לנטען, אין ולא היה תיעוד של הרצח. סוגיית חומרי התיעוד נבחנה ואושרה על ידי הפרקליטות ולראיה - נכללת בחומר הראיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה