משפט

כמה סיגרים ושמפניות הועברו בדיוק? הנהג של מילצ'ן מעיד

משפט נתניהו התחדש היום עם עדותו של יונתן חסון, נהגו של איש העסקים ארנון מילצ'ן. בין השאר סיפר: "הבאתי ארגזי שמפניות לקיסריה. נתניהו פתח לי את הדלת והצביע למטבח. שרה אמרה שזה לטובת המדינה"
מערכת ice |  4
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
משפטו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו התחדש הבוקר לאחר הפסקה, עם עדותו של יונתן חסון, נהגו של ארנון מילצ'ן, בתיק 1000. חסון נתבקש על ידי התביעה לספר על דברים שנקנו על ידי מילצ'ן ופאקר לבני הזוג נתניהו.
בתחילת עדותו סיפר חסון: "רוב הדברים שנקנו עבור המשפחה זה שמפניות וסיגרים. היו דברים בודדים אחרים כמו מעילים ותיקי יוקרה, אלה הדברים שאני ראיתי. תכשיטים לא ראיתי באופן אישי חוץ מסקיצה.
חסון העיד כי "מילצ'ן ופאקר היו מודעים לכל מה שאנו נותנים לבני הזוג נתניהו. זה התחיל מארנון מילצ'ן כחבילת סיגרים אחת, אחר כך זה עבר לשתי חבילות. אצל פאקר זה כבר היה שתי חבילות. 99% מהרכישות שלנו מיועדות לביבי. הייתה כמות מועטה מאוד שהיו בתפזורת ויועדה לאורחים. בתחילת הדרך היינו קונים ספציפית פר בקשה, או כשארנון נערך לביקור. כשזה התחיל להיות לעתים תכופות יותר התחלנו לרכוש כמויות גדולות יותר כדי שתמיד יהיה לנו ספייר".
לגבי רכישת השמפניות אמר חסון כי "אצל פאקר חד משמעי זה היה לזוג נתניהו, ובבית של מילצ'ן היה שימוש קל מאוד לבני הבית ולאורחים".
לשאלת התביעה ממי קיבל הוראות השיב חסון: "אני מקבל הוראה מהדס קליין או מארנון מילצ'ן או מג'יימס פאקר לגבי שמפניות וסיגרים. אם יש בבית, אני לוקח אותם, מעמיס את הרכב נוסע לבלפור או לקיסריה ומוסר את הדבר. במקרים מאוד ספציפיים נכנס לתוך הבית של הזוג נתניהו. ברוב המקרים אני יוצר קשר עם אב הבית. היה מקרה שנסעתי למשרד ראש הממשלה ושם יצא נציג ולקח ממני".
חסון הזכיר כי באחד המקרים שארע ביום הבחירות, התבקש להביא 2 שישיות של שמפניות ונפגש עם הנהג של שרה נתניהו באחד המושבים של ירושלים: "הסיפור היה כדי שחס וחלילה אף אחד לא יראה אותי מביא ביום הבחירות שמפניות".
"פעם נוספת התבקשתי להביא שני ארגזים של שמפניות לבית בקיסריה. מי שפתח לי את הדלת היה מר נתניהו. הוא הצביע לכיוון המטבח ושם נגמר הסיפור. איך שאני יוצא מהמסירה, אני מעדכן את הדס שזה נמסר. אמרתי לשרה שדאגתי לה והיא הוסיפה שזה לטובת המדינה. מה זה אומר - אני לא יודע".
התביעה ביקשה מחסון להעריך את מחירי הסיגרים שנרכשו עבור נתניהו, והנהג השיב כי כל סיגר מסוג קוהיבה 54 הוא בין 400 ל-500 שקל, ואילו כל סיגר מסוג פרטגס E2 עולה בין 150 ל-200 שקל.
עדותו של חסון לא הסתיימה וצפויה להימשך בשבועיים הקרובים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הנהג שנועץ אותו בעדותו גם יסיע אותו לכלא (ל"ת)
    anj 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סיפורי פוגי
    פנינה 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגוחך
    סגור
  • 2.
    יותר מעניין כמה קמ"ר הועברו ללבנון (ל"ת)
    מנדי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הבנתם מה באמת עניין את הצאר והצרה? רמז: לא אתם
    סמי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ברוך שפטרנו.
    סגור