משפט

הונאת המיליונים נחשפת: כך פעלה השיטה

פרש שחיתות חמורה נחשפה בשבוע שעבר לאחר שבמדינת מיסיסיפיחולקו מיליוני דולרים לידוענים במקום ייעודם לתקצב רווחה במדינה. אלה השמות הבולטים בפרשה
מערכת ice | 
דולרים (צילום freepik)
ראש מחלקת שירותי אנוש לשעבר של מיסיסיפי הודה ביום חמישי באשמה בחלוקה לא נכונה של מיליוני דולרים בכספי רווחה באחד ממקרי השחיתות הציבוריים הגדולים בתולדות המדינה, תוכנית שכללה לכאורה את כוכב הכדורגל לשעבר ברט פאבר, כך לפי דיווח של פורבס.
הבמאי ג'ון דייויס הודה בקשירת קשר לביצוע הונאה וגניבה, לאחר שמשרד המשפטים טען כי הוא ושותפיו "השיגו במרמה כספים פדרליים ועשו בהם שימוש לרעה" לצורך שימוש ותועלת אישיים, כולל כספים מהסיוע הזמני עבור משפחות נזקקות ותוכניות חירום לסיוע במזון.
התובעים אמרו בהנהגתו של דייויס, מחלקת שירותי האנוש של המדינה נתנה כספים פדרליים לשני עמותות, ודחפה אותם לחתום על חוזים מדומה עם "ישויות ויחידים שונים" ולחלק תשלומים עבור שירותים שלא סופקו.
נגד דיוויס הוגש במקור כתב אישום בבית המשפט במדינה, אבל הסכם שהוגש ביום רביעי הראה שהאישומים הפליליים שלו במדינה בוטלו בתנאי שהוא יודה באישומים פדרליים ויעיד נגד אחרים בתיק, לפי NPR.
משרד המשפטים האמריקני טען כי דיוויס קשר קשר עם ארבעה אנשים נוספים שלא נקראו בשמם, שניים מהם הם לכאורה מנהלים של ארגונים ואחד מהם הוא לכאורה הבעלים של שתי חברות, דיווחה NPR.
דיוויס, בן 54, דינו צפוי להיגזר ב-2 בפברואר. האשמה על הונאה באמצעות רשת נושאת עונש מקסימלי של 5 שנים, וסעיף הגניבה נושא לכל היותר 10 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה