משפט

מנכ"לית משרד רה"מ התערבה בצורה לא ראויה בהליכים פליליים?

לפיד סופג אש ידידותית מהבוקר: אחרי שח"כ אלון טל מהמחנה הממלכתי תקף הבוקר במרומז את רה"מ לפיד בפרשת הזיהום במפרץ חיפה גם הח"כ לשעבר ממרצ מבקר בחריפות את מנכ"לית משרדו של רה"מ לפיד.    
דוד זולדן | 
אבשלום אבו וילן (צילום יחצ)
אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, פנה במכתב דחוף לרה"מ יאיר לפיד. במכתב טוען וילן להתערבות בלתי ראויה של מנכ"לית משרד ראש הממשלה בהליכים פליליים.
וילן כותב בין השאר כי "נדהמתי לראות היום כי מנכ"לית משרד ראש הממשלה, הגב' נעמה שולץ, פרסמה בטוויטר מכתב תמיכה במנכ"לית משרד החקלאות, הגב' נעמה קאופמן-פס, עליו החתימה את רוב מנכ"לי משרדי הממשלה, בתגובה לכך שהוגשה נגדה תלונה במשטרה על האזנת סתר ופגיעה בפרטיות... פרסום מכתב תמיכה במעשיה של מנכ"לית משרד החקלאות בחתימת מנכ"לי משרדי הממשלה שאינם מעורים כלל בפרטי הפרשה וכאשר העניין נתון בחקירה פלילית הינו מעשה שלא ייעשה, ומהווה התערבות פוליטית בוטה של הרשות המבצעת בתחומה של משטרת ישראל, וניסיון פסול להשפיע על החקירה". 
כאמור: בימים האחרונים נודע לוילן כי במהלך מו"מ שהתקיים בין נציגי ארגוני החקלאים, בהם וילן, לבין משרדי החקלאות והאוצר, מנכ"לית משרד החקלאות, או מי מטעמה מעובדי המשרד, עמדה מאחוריו וצילמה את מסך הטלפון הנייד שלו. בשל כך, שלח וילן מכתב דחוף לשר החקלאות ובו דרישה לפיטורי מנכ"לית משרד החקלאות לאלתר על רקע האזנת סתר ופגיעה חמורה בפרטיות. בנוסף, הגיש וילן גם תלונה למשטרה נגד מנכ"לית משרד החקלאות ואף תלונה נוספת בלשכת עורכי הדין (מנכ"לית משרד החקלאות היא עו"ד פעילה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה