משפט

ריקי מרטין משיב אש: תובע מיליונים מהאחיין שלו

אחיינו של ריקי מרטין האשים אותו בגילוי עריות, אך לא ידע שהזמר לא יוותר ויתבע אותו בחזרה. זה הסכום שהזמר דורש מאחיינו 
מערכת ice | 
ריקי מרטין (צילום אינסטגרם)
בחודש יולי האחרון ריקי מרטין הואשם על ידי אחיינו בגילוי עריות ועכשיו מגיעה תגובתו של הזמר. הזמר תובע את האחיין, דניס ידיאל סנצ'ז, על סך 20 מיליון דולר בבית המשפט בסן חואן, פורטו ריקו בעקבות הנזקים שנגרמו לו מטענתו השקרית של האחיין. לדבריו של מרטין, הוא הפסיד עסקאות על סך מיליוני דולרים וגם אינו מרגיש בטוח יותר בפורטו ריקו.
כזכור, האחיין יצא בהאשמות כנגד מרטין בן ה-50 וטען כי הינו קורבן של התעללות וגילוי עריות שבוצעו על ידי הזמר. בעקבות האשמות אלה הוא אף הוציא צו הרחקה כנגד מרטין. עו"ד של מרטין הכחיש את ההאשמות השקריות וטען כי האחיין מתמודד עם קשיים נפשיים. בסופו של דבר התיק נסגר.
מרטין הגיב על כך: "זה היה מאוד כואב. זה היה הרסני בשבילי, בשביל משפחתי וחברי, ולא מאחל זאת לאף אחד. לאדם המאשים טענות כל כך חסרות הגיון, אני מאחל רק טוב ושימצא עזרה כדי שיוכל למצוא דרך חדשה למלא את חייו באהבה, אמת ושמחה ולא לפגוע באף אחד".
 
על פי התביעה של מרטין, סגירת התיק לא גרמה לאחיין להפסיק למרר את חייו. חודש לאחר פסיקת בית המשפט סנצ'ז הפציץ את מרטין בהודעות דרך הרשתות החברתיות ואף איים לפגוע במוניטין וביושרה של הזמר באם לא ישלום לו כסף. בנוסף, הוא פרסם את מספר הטלפון של מרטין ברשתות החברתיות וכן פתח חשבון כדי לצחוק על חשבון אחד מילדיו של הזמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה