משפט

ריקי מרטין זוכה במשפט על 'גילוי עריות' עם אחיינו

ריקי מרטין, שהיה חשוד בקיום יחסי מין עם אחיינו אחרי שהאחרון התלונן נגדו, זוכה מאשמה אחרי שאחיינו חזר בו מהטענות הקשות של 'גילוי עריות', עבירה שבעקבותיה מקבלים כ-50 שנה בכלא בפורטו ריקו
מערכת ice | 
ריקי מרטין (צילום אינסטגרם)
ריקי מרטין, שהיה חשוד בקיום יחסי מין עם אחיינו אחרי שהאחרון התלונן נגדו, זוכה אתמול (חמישי) מאשמה אחרי שאחיינו חזר בו מהטענות הקשות של 'גילוי עריות', עבירה שבעקבותיה מקבלים כ-50 שנה בכלא בפורטו ריקו.
אחיינו בן ה-21 של אייקון הפופ הלטיני טען שהזוג היה במערכת יחסים לא חוקית של "גילוי עריות" וכי מרטין הטריד אותו כשמערכת היחסים הסתיימה ואף הסתובב מסביב לביתו מספר פעמים בצורה מטרידה. מרטין, בן 50, הופיע בזום בפני שופטת כדי להתמודד עם ההאשמות המזעזעות. התהליך עצמו ערך פחות משעה והוא היה חסום לציבור הרחב בשל רגישות התיק.
"בדיוק כפי שציפינו, צו ההגנה הזמני לא הוארך על ידי בית המשפט", אמרו פרקליטיו של מרטין. אחיינו סיפר לבית המשפט שהחלטתו להסיר את האיום ממרטין הייתה שלו בלבד ללא כל התערבות מגורם אחר. "אנו שמחים שהלקוח שלנו ראה את הצדק נעשה ויכול כעת להתקדם בחייו ובקריירה שלו", הוסיפו פרקליטיו של מרטין.
ההתפתחות האחרונה מגיעה שבוע לאחר שמרטין הכחיש את ההאשמות הראשוניות כי הוא ואחיינו בן ה-21 ניהלו "קשר רומנטי או מיני" במשך שבעה חודשים. "למרבה הצער, האדם שהעלה את הטענה הזאת נאבק באתגרים עמוקים בבריאות הנפש", אמר בעבר עורך דינו של מרטין, מרטי סינגר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה