משפט

סוריה מדווחת שנמל התעופה בחאלב יצא מכלל שימוש לאחר תקיפה ישראלית

מדובר במתקפת טילים שנייה על שדה התעופה בחאלב תוך שבועיים, כלי התקשורת במדינה מדווחים שהפעם שדה התעופה הושבת לחלוטין כתוצאה מפגיעת הטילים
מערכת ice | 
מטוס F16 אילוסטרציה (צילום משה שי פלאש 90)
סוריה מדווחת הערב (שלישי)  כי ישראל תקפה את שדה התעופה בחאלב לאחר שבשבוע שעבר האשימה את ישראל בתקיפת נמל תעופה זה יחד עם נמל התעופה הבינלאומי בדמשק בהפרש של שעה וחצי. הפעם, מסתמן שנמל התעופה יצא מכלל שימוש כתוצאה מפגיעת הטילים. 
עוד מדווחים מקורות ביטחוניים בסוריה כי מערכות הנ"מ באזור הופעלו וירו לעבר טילים ששוגרו מכיוון הים, מערבית ללטקייה. בשבוע שעבר הותקף שדה התעופה בחאלב במה שנראה כמו סיכול נחיתה של מטוס איראני שנשא בבטנו נשק ואמצעי לחימה. המטוס ניסה לנחות במסלול חלופי, בשדה התעופה הבינלאומי של דמשק שגם הוא הותקף לפני שהספיק לנחות. לבסוף יצא המטוס מגבולות המדינה מבלי לפרוק את המטען.
 
שר החוץ הסורי השמיע איומים לאחר התקיפות בשבוע שעבר: "ישראל משחקת באש" אמר. "היא מציבה את ביטחון האזור בסכנת פיצוץ. סוריה לא תשקוט לנוכח התקיפות הישראליות החוזרות והישראלים ישלמו את המחיר במוקדם או במאוחר" הוסיף. גם לפני כשלושה חודשים האשימה סוריה את ישראל במתקפת טילים שפגעה במספר יעדים - כולל נמל התעופה בדמשק. באותו היום הודיעו הרשויות בסוריה על השבתת כל הטיסות המתוכננות בנמל התעופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה