משפט

ההתאבדות המזעזעת של סמנכ"ל הכספים: פרטים נוספים בפרשה

הסמנכ"ל שמונה לפני שנתיים לתפקיד בחברת ההום סטיילינג האמריקאית, קפץ אל מותו בסוף השבוע האחרון בלי להשאיר הודעת פרידה לבני משפחתו. האם ברח מחובות?
מערכת ice | 
המגדלים במנהטן (צילום גוגל EARTH)
גוסטבו ארנאל, מנהל Bed Bath & Beyond, לא אמר מילה לאשתו לפני שקפץ כנראה אל מותו מדירתם היפה, בקומה ה-18 במנהטן התחתית, כך נודע לניו יורק פוסט.
ארנאל, בן 52, גם לא השאיר פתק המסביר את הצלילה, שהתרחשה בזמן שאשתו הייתה איתו בבית בסביבות השעה 12:20 בבוקר ביום שישי, אמרו מקורות אכיפת החוק ביום ראשון.
ארנאל ואשתו שכרו חדר מדהים עם שלושה חדרי שינה בגורד השחקים - המכונה "בניין ג'נגה" בגלל העיצוב הייחודי שלו - תמורת כמעט 18,500 דולר לחודש, אמר מקור המכיר את הנכס.
כשארנאל מת, הוא עמד בפני תביעת הונאה של מניות "שאיבה והשלכה" בסך 1.2 מיליארד דולר שהוגשה נגדו לפני כשבועיים. רישום באתר apartments.com שעודכן לפני שבועיים כולל הערה בולטת שאומרת "בדוק שוב בקרוב עבור זמינות קרובה".
ארנאל מונה למנהל הכספים הראשי של רשת Bed Bath & Beyond, שבסיסה ביוניון, ניו ג'רזי, ב-2020, לאחר שבילה כשלוש שנים בלונדון, שם מילא תפקידים דומים בענקית הקוסמטיקה Avon ובחברת התרופות הקמעונאית Walgreens Boots Alliance.
קודם לכן הוא בילה 20 שנה בפיננסים עבור פרוקטר אנד גמבל מסינסינטי, כולל בעבודות בשוויץ ובברזיל, לפי פרופיל הלינקדאין שלו.
ב-16 באוגוסט מכר ארנאל 55,013 מניות של Bed Bath & Beyond, כך דיווחה רויטרס ביום ראשון.
המהלך הגיע זמן קצר לפני ש-Bed Bath & Beyond הודיעה כי תסגור 150 חנויות ותפטר כ-20% מ-32,000 עובדיה כחלק מתוכנית ארגון מחדש כדי להגביר את עסקיה המפסידים כסף.
המניה נסגרה במחיר של 20.65 דולר למניה ביום המכירה של ארנאל, מה שהפך את המכירה לשווי של יותר ממיליון דולר. דיווח מוקדם יותר של MarketBeat.com העמיד את מספר המניות שמכר ארנאל על 42,513.
מחיר המניה של החברה ירד בכמעט 25% לאחר ההודעה. Bed, Bath & Beyond פרסמו ביום ראשון הצהרה שהודיעה על מותו של ארנל. "כל ארגון Bed Bath & Beyond Inc. עצוב מאוד מההפסד המזעזע הזה", נאמר בהצהרה.
הרייט אדלמן, יו"ר מועצת המנהלים של החברה, הוסיפה בהודעה, "אני רוצה להביע את תנחומינו הכנים למשפחתו של גוסטבו. גוסטבו ייזכר על ידי כל מי שאיתו עבד על מנהיגותו, כישרונו וניהולו של החברה שלנו. אני גאה שהייתי עמיתו, והוא יחסר לכולנו ב-Bed Bath & Beyond ולכל מי שהיה העונג להכיר אותו.
"ההתמקדות שלנו היא בתמיכה במשפחתו ובצוות שלו ומחשבותינו איתם בתקופה עצובה וקשה זו", אמר אדלמן. "אנא הצטרפו אלינו לכבד את פרטיות המשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה