משפט

ג'ו אקזוטיק יקבל חנינה מביידן? זו הדוגמנית שנחלצת לעזרתו

ג'ו אקזוטיק, הזכור מהסדרה בנטפליקס "חיות רעות" שנכנס לכלא בעקבות תלונות על התעללות בבעלי חיים וניסיון רצח של קרול בסקין, מקווה לקבל חנינה מהנשיא ג'ו ביידן, זאת אחרי שהדוגמנית, ג'סי מיסטר, נחלצה לעזרתו: "עצוב שהשקרים הפכו לנורמה בחברה הזו"
מערכת ice | 
אקזוטיק (צילום אינסטגרם)
ג'ו אקזוטיק, הזכור מהסדרה בנטפליקס "חיות רעות" שנכנס לכלא בעקבות תלונות על התעללות בבעלי חיים וניסיון רצח של קרול בסקין, מקווה לקבל חנינה מהנשיא ג'ו ביידן, זאת אחרי שקיווה כי יקבל חנינה בעבר מהנשיא לשעבר, דונלד טראמפ.
בסרטון שהועלה לחשבון האינסטגרם שלו מהכלא, אקזוטיק הכיר לצופים את הדוגמנית ג'סי מיסטר, שאמורה לעזור לו בבקשת החנינה מהנשיא: "הכירו את החברה היקרה והמדהימה שלי ג'סי מיסטר, שחקנית, דוגמנית, ועוד הרבה יותר. אתם תראו אותה בסביבה שלי יותר ויותר כיוון שהיא הולכת לעזור לי להשמיע קול לבית הלבן לנשיא ביידן שיחתום על החנינה שלי לפני נובמבר השנה. תראה לה קצת אהבה. אוהב אותך".
ג'סי בעצמה העלתה פוסט בו כתבה: "עזרת לאנשים רבים לעבור את משבר הקורונה, ולעולם לא נשכח את האמת והאותנטיות שאיתם חיית את חייך. עצוב שהשקרים הפכו לנורמה בחברה הזו. הגיע הזמן להתאחד ולהילחם בחזרה כדי להוציא אותך מהכלא".
 
זו לא הפעם הראשונה שמנהל גן החיות לשעבר פנה לכוכבי טלוויזיה לעזרה. למעשה, בשנת 2020, הוא קרא ללא אחרת מאשר קים קרדשיאן, שעבדה עם כמה אסירים כדי לעזור להם לקבל חנינה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה