משפט

סינמה סיטי בדרך לחטוף תביעה: האם תשלם 2.5 מיליון שקל?

על פי התביעה לקוח שרכש את המוצר ציפה לקבל חצי פופקורן רבע נאצ'וס ורבע במבה, בפועל הלקוח מקבל 3/4 במבה (המרכיב הזול), 1/8 נאצ'וס (במקום 1/4) ו- 1/8 במבה (במקום 1/4). קיים פער של כ-300% במחיר החטיפים לעומת מחיר הפופקורן
מערכת ice | 
סינמה סיטי (צילום סיון פרג', shutterstock, pexels)
בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת בתי קולנוע סינמה סיטי ההוגשה על ידי עורך הדין סאלח דיואני. הייצוגית המדוברת עוסקת בהטעייה צרכנית לכאורה בשיווק מוצר בשם "פופקורן פיצוץ", כאשר המוצר מורכב משלושה מרכיבים: פופקורן, נאצ'וס ובמבה.
על פי התביעה לקוח שרכש את המוצר ציפה לקבל חצי פופקורן רבע נאצ'וס ורבע במבה, בפועל הלקוח מקבל 3/4 במבה (המרכיב הזול), 1/8 נאצ'וס (במקום 1/4) ו- 1/8 במבה (במקום 1/4). קיים פער של כ-300% במחיר החטיפים לעומת מחיר הפופקורן.

הסעדים המבוקשים הם פיצוי כספי, צו עשה בעוד שווי התביעה האישית: 65.85 שקל לכל תובע. שווי נושא התובענה: עד ל 2.5 מיליון שקלים: ''המשיבה הטעתה את המבקשת ואת חברי הקבוצה. אין ספק, כי נגרם למבקשת ולחברי הקבוצה נזק ממוני הנובע מהפרש המחירים בין החטיפים לבין הפופקורן. המשיבה גרמה למבקשת ולחברי הקבוצה לרכוש מוצר שלא היו רוכשים אילו היו יודעים מהי תכולתו האמתית. עוד נגרם למבקשת ולחברי הקבוצה נזק לא ממוני כתוצאה מכך שהתאכזבו לגלות ששילמו על מוצר מחיר גבוה שאינו מצדיק את תכולתו וכי נפלו קורבן לתרגיל שיווקי הנוגד את דיני הגנת הצרכן''.
כמו כן הוסבר: ''המשיבה פגעה ביכולת המבקשת וחברי הקבוצה לבחור איזה מוצר לרכוש ואיזה מוצר לא לרכוש. המבקשת תטען כי קיים קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההפסד הכספי שנגרם לה ולחברי הקבוצה. שימוש בשיטת שיווק וחוצץ נייר באריזה של המוצר אשר הגבילה והקטינה את כמות החטיפים, מהווה הטעייה אשר גרמה למבקשת ולחברי הקבוצה לשלם יותר על המוצר השווה פחות, וזאת מבלי שהמבקשת וחברי הקבוצה יכלו לגלות מראש את כמות החטיפים האמיתית שיקבלו''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה