משפט

שוד הסופרמרקטים הגדול בישראל נחשף: אימה ברשת המוכרת

בחודש שעבר אירעו רגעי אימה של ממש בסופרמרקט מוכר בעיר חיפה, כאשר חשוד רעול פנים נכנס אליו ושדד באיומי אקדח את הקופה. כעת, אחרי חקירה מאומצת, הצליחו במשטרת ישראל לשים את היד על החשוד, תושב אום אל פאחם בן 27, ומעצרו הוארך
מערכת ice | 
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בחודש מרץ האחרון התקבל דיווח במשטרת ישראל על שוד מזוין של רשת סופרמרקטים מוכרת בעיר חיפה על פי שודד אשר שדד באיומי אקדח כ-2,000 שקל במזומן. 
שלושה ימים לאחר מכן, החשוד יצא מרכבו יחד עם בן משפחתו לעבר סופרמרקט נוסף בעיר בעודו רעול פנים באיומי אקדח וספריי פלפל שדד מעובד המקום תיק ובו 4,000 שקל במזומן, פנקסי צ׳קים, דרכון, תעודת זהות וכרטיסי אשראי. 
 
במסגרת חקירת האירוע שהוטלה על חוקרי תחנת חיפה במחוז חוף, הצליחו חוקרי המשטרה, זאת תוך ביצוע פעולות חקירה מתקדמות, לחשוף את זהותו של החשוד - תושב אום אלפאחם בן 27.. במסגרת זו, משטרת ישראל הצליחה לאתר את אותו חשוד ולעצור אותו לחקירה. בסיום החקירה שנערכה לו במשטרת ישראל, הוא נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.
עם סיומה של חקירה מורכבת ומאומצת, ולאחר הצלחת היחידה של חוקרי תחנת חיפה במחוז חוף,להביא לגיבוש תשתית ראייתית, הגישה בסיומה פרקליטות חיפה כתב אישום כנגד החשוד בשוד מזוין וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה