משפט

קייטלין ג'נר נגד או. ג'יי. סימפסון: "ברוך שפטרנו"

לאחר מאבק בסרטן, או. ג'יי. סימפסון מת בגיל 76, כוכבת הריאלטי קייטלין ג'נר, שהייתה נשואה לקריס ג'נר, חברתה הקרובה של ניקול בראון סימספון המנוחה, לא נשארה חייבת והגיבה בעקיצה על מותו בטוויטר

מערכת ice | 
או ג'יי סימפסון (צילום מתוך טוויטר TheRealOJ32@)
כוכבת משפחת קרדשיאן, קייטלין ג'נר שברה אמש (חמישי), שתיקה וצייצה בעמוד הטוויטר שלה "ברוך שפטרנו", כשהיא מתייחסת בזאת למותו של או. ג'יי. סימפסון, שמת בגיל 76 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.
הקשר בין משפחת קרדשיאן למשפחת סימפסון הוא ארוך שנים, כאמור קריס ג'נר הייתה חברה טובה של ניקול בראון, אשתו של או. ג'יי. כוכב הפוטבול שהואשם ברצח אשתו וזוכה. אותו משפט הסעיר את כל ארצות הברית וחילק אפילו את משפחת קרדשיאן למחנות, כשבמשפט עצמו, קריס ג'נר ישבה בצד של משפחתה של ניקול באולם ואילו בעלה לשעבר רוברט קרדשיאן, ייצג את הספורטאי המוכר והיה אחד מבין עשרת עורכי הדין בצוות ההגנה שלו.
באותה תקופה, קריס ג'נר הייתה נשואה לברוס ג'נר, לפני שהוא עשה ניתוח לשינוי מין, הזוג התגרש ב-2015, אבל עוד אז, ג'נר טען שלדעתו או. ג'יי. אשם ברצח ואף אסר למשפחתו להזכיר את שמו בביתם במהלך התקופה של המשפט ב-1995.
 
"באותו לילה של הפסק דין, קורטני ניגשה אלי ואמרה לי: 'טוב, אמרתי לך שהוא לא עשה את זה', עניתי לה: 'רק בגלל שהוא לא קיבל עונש, לא אומר שהוא לא עשה את זה. אני לא רוצה ששמו יוזכר שוב בבית הזה'", אמרה קייטלין בראיון ל:"אני סלבריטאי, תוציאי אותי מכאן", ב-2019, כשהיא התייחסה לנושא של או. ג'יי. סימפסון בזמנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה