משפט

לאחר מאבק בסרטן: כוכב הספורט שהואשם ברצח מת בגיל 76

משפחתו של או ג'יי סימפסון בישרה הערב על מותו דרך חשבון X (לשעבר טוויטר): "אבינו, אורנת'ל ג'יימס סימפסון, נכנע לאחר קרב עם מחלקת הסרטן. משפחתו שהתה לצדו בזמן מותו, ואנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בשעה זו"
מערכת ice | 
או ג'יי סימפסון (צילום מתוך טוויטר TheRealOJ32@)
האיש שעמד במרכזו של אחד המשפטים הזכורים בכל הזמנים, או.ג'יי סימפסון, מי שהיה בשיאו כוכב NFL וקולנוע לשעבר, שזוכה מאשמת רצח אשתו לשעבר ובן זוגה, במשפט שריתק את העולם והסתיים בצורה מעוררת מחלוקת, מת היום [חמישי] בגיל 76.
בשנים האחרונות, סימפסון נאבק במחלת הסרטן שהכריעה אותו. משפחתו של סימפסון בישרה הערב על מותו דרך חשבון X (לשעבר טוויטר): "אבינו, אורנת'ל ג'יימס סימפסון, נכנע לאחר קרב עם מחלקת הסרטן. משפחתו שהתה לצדו בזמן מותו, ואנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בשעה זו".
 
בזכות הקריירה הספורטיבית המוצלחת מאוד שבנה, ב-1985 הוא זכה למקום של כבוד בהיכל התהילה של ה-NFL, אבל הוא בעיקר יזכר ממשפט הרצח שבמרכזו עמד לפני 29 שנה של אשתו לשעבר ניקול בראון סימפסון, וידידה רונלד גולדמן.
המשפט הממושך זכה לכיסוי חסר תקדים בתקשורת, אבל חרף זיכויו מרצח, שהיו מי שחשבו שנעשה לא בצדק, ב-1997 הוגשה תביעה אזרחית כנגדו, במסגרת שילם פיצויים בגובה 33.5 מיליון דולר למשפחות הנרצחים. הוא מבחינתו הכחיש כל קשר לרצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה