חדשות

קמפיין חדש לחברת איילון ביטוח

חברת הביטוח משיקה קמפיין בעלות מוערכת של 3 מיליון שקלים למוצר החדש שלה - "איילון Living". מנהלת אגף השיווק, יעל פאר סגל: "השפה הפרסומית נשענת על היותה של איילון חברה חדשנית ופורצת דרך"
אייס | 
יעל פאר סמנכלית ראש אגף שיווק ותקשורת (צילום איל גזיאל)

חברת איילון משיקה קמפיין לקידום, איילון Living, המוצר החדש והראשון מסוגו בענף הביטוח בישראל, שהינו ביטוח דירה דיגיטלי בהתאמה אישית, המציע גם כיסוי סייבר בדירה באמצעות אפליקציה חדשנית, וממשק רכישה נושא לוגו סוכן הביטוח.

 

בקמפיין, שתקציבו מוערך בכשלושה מיליון שקל, נטען כי המוצר כולל השתתפות עצמית הנמוכה בענף ומוצע בהנחה של עד 30% לרוכשים ביטוח מבנה ותכולה לדירה.

 

יעל פאר סגל, מנהלת אגף שיווק ותקשורת של איילון: "בקמפיין נעשה שימוש בשפה פרסומית אשר נשענת על ערכי החברה ומחזקת את היותה של איילון חברה חדשנית ופורצת דרך בפיתוח המוצרים שלה, בהגינותה ובהענקת ערך מוסף לקהל מבוטחיה. יישמנו לראשונה בענף הביטוח בישראל את מגמת הפרסונליזציה בדגש על ביטוח הדירה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה