חדשות

משרד הפרסום d-say יטפל בתקציב של תאטרון הבימה

כחלק מהשינויים בשדרה הניהולית של התאטרון מינה המנכ"ל החדש, נעם סמל, את המשרד לנהל את מערך הפרסום של המוסד הלאומי. איל הובר לוי: "מבחינתנו מדובר בלא פחות משליחות" 
אייס |  2
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
עם כניסתו של נעם סמל לתפקיד מנכ"ל התיאטרון בחודש דצמבר האחרון, בוצעו מספר שינויים משמעותיים בשדרה הניהולית של התיאטרון. לאחר מינויו של רון גרנות למנהל מערך היח"צ והדוברות של התאטרון בחודש ינואר האחרון, כעת משרד הפרסום d-say מונה לטפל בפרסום של התאטרון הלאומי.
"נקראנו לדגל ונענינו לפנייתו של נעם סמל. הבימה הינו התיאטרון הלאומי של ישראל וגם אנחנו מתייצבים לסייע. מבחינתנו מדובר בלא פחות משליחות, הבימה הוא מוסד תרבותי חשוב מאין כמוהו ואנחנו נרתמים למשימה מתוך אהבה ואמונה גדולה בעולם הבמה", אמר איל הובר לוי, מנכ"ל ושותף ב-d-say.
מלבד התקציב הטרי, d-say מטפל בין היתר בניהול הפרסום של סנו, איילון ביטוח, אקדמית נתניה מכללת אפקה ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פראיירים לא מתים
    ספק של הבימה 02/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד משרד שלא יראה שקל... חייבים לספקים שלהם עשרות מליונים, צ’קים חוזרים והעיקר מגייסים ספקים חדשים... מביך
    סגור
  • אתה צודק, חובות עבר!!
    רינת 02/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעתה הבימה עובדת תחת נאמני בית משפט כל ספק מקבל את כספו כמו שעון
    סגור