בריאות

כוכבת הסדרה האייקונית מתמודדת עם סרטן שלב 4: "למה אני?"

השחקנית שאנן דוהרטי, כוכבת הסדרה בוורלי הילס 90210, הבהירה כאמור במסר אופטימי לעוקביה ומעריצי הסדרה: "לא סיימתי לחיות. לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור. לא סיימתי בתקווה לשנות דברים לטובה", המשיכה. "אני פשוט לא - לא סיימתי"
מערכת ice | 
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
השחקנית וכוכבת הסדרה בוורלי הילס 90210, שאנן דוהרטי מעדכנת על כך שהיא חולה בסרטן שלב 4, אך מנסה לעודד את עצמה ואת העוקבים שלה ונתנה מסר מחזק לקראת המאבק הקשה: "לא סיימתי לחיות".
דוהרטי הבהירה כאמור במסר אופטימי לעוקביה ומעריצי הסדרה: "לא סיימתי לחיות. לא סיימתי לאהוב. לא סיימתי ליצור. לא סיימתי בתקווה לשנות דברים לטובה", המשיכה. "אני פשוט לא - לא סיימתי".

עוד היא הוסיפה ותהתה: "כשאתה שואל את עצמך 'למה אני? למה חליתי בסרטן?' ואז 'למה הסרטן שלי חזר? למה אני בשלב 4?' זה מוביל אותך לחפש את המטרה הגדולה יותר בחיים".
"הזיכרון הכי גדול שלי עוד לפנינו", היא ציינה. "אני מתפללת. אני מתעוררת והולך לישון מודה לאלוהים, מתפללת על הדברים שחשובים לי בלי לבקש יותר מדי. זה מחבר אותי לכוח גבוה יותר ולרוחניות. האמונה שלי היא המנטרה שלי". דוהרטי גם אמרה שכל הנלחמים בסרטן הם "אסירי תודה על כל שנייה, כל שעה, כל יום שאנחנו יכולים להיות כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה