בריאות

חברי קטועי הגפיים בישראל ביקרו לוחם גולני שנפצע בהיתקלות עם מחבלים

ידידי וחברי פרויקט הצעד הבא המאגד את כלל קטועי הגפיים בישראל ביקרו את נועם בן שלוש לוחם במסייעת 13 גולני קטוע רגל שמאל בעקבות פציעה בהיתקלות עם מחבלים בכניסה לקיבוץ עלומים ב-7.10.23
מערכת ice | 
ידידי וחברי פרויקט הצעד הבא המאגד את כלל קטועי הגפיים בישראל, מבקרים את נועם בן שלוש, לוחם במסייעת 13 גולני קטוע רגל שמאל בעקבות פציעה בהיתקלות עם מחבלים בכניסה לקיבוץ עלומים ב-7.10.23 (צילום יחצ)
מאז השבת השחורה ב- 7 לאוקטובר ועד כה , 27 ישראלים אזרחים ולוחמים עברו קטיעות גפיים חלקן מורכבות ביותר.  הקטיעה היא אירוע טראומתי שבצעד הבא כולם  מכירים ויודעים כי צריך ללמוד ללכת ולחיות מחדש. הצעד הבא הוא פרויקט שבראשו עומד רונן ליטבק קטועי רגל בעצמו ויחד עם חברי הקהילה הם  המלווים את קטועי גפיים בכל התהליך החל מרגע הקטיעה , השיקום והתאמת הפרוטזה הנכונה דרך פעילות ספורטיבית ברמה גבוהה  והכל  במטרה להביא אותם לחזרה לתפקוד מקסימאלי של הגוף באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ורוח המצוינות שמוביל הפרויקט.
כבר חודש שחברי הקהילה מגיעים יום יום לבתי החולים, מלווים את הקטועים ובני המשפחה שלהם ופועלים על מנת שהם יעברו את תהליך השיקום הטוב ביותר ובעתיד תותאם להם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עבורם. לפרויקט הצעד הבא מחוברים הידידים מארה"ב שתורמים כבר שנים כסף למימון טכנולוגיות מתקדמות וניתוחים מורכבים בארה"ב ואף מגיעים פעם בשנה למסע אופניים ייחודי משותף עם קהילת הקטועים שהיה צפוי להתקיים בשבוע שעבר . על אף המלחמה ובשל החיבור האישי , הידידים מארה"ב הגיעו לישראל פגשו את הקטועים החדשים בבתי החולים והתחייבו להם שידאגו לכל הצרכים שלהם. 
 
"העדר גפה או קטיעתה באמצע החיים, זה ללא ספק חוויה טראומתית, אבל כיום בטכנולוגיות המתקדמות הקיימות שלעיתים אף מייצרות יכולות פיזיות גבוהות יותר מגפיים אנושיות, בשילוב הרוח והתפיסה שלנו בקהילה של  הצעד הבא, אנחנו נעשה הכל כדי שכל הקטועים האזרחים והלוחמים  יזכה  לחיות חיים מלאים ושלמים. ויחזרו לנצח ולהגשים את החלומות שלהם. אנחנו יודעים זאת בוודאות כי כולנו היינו שם, וחזרנו לנצח", מסכם רונן ליטבק מנכ"ל הצעד הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה