בריאות

צו 8 לעובדים הסוציאליים: הקימו לוח דרושים לשעת חירום

איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים קורא לכולם להיכנס לעבודה בשכר בשירות הציבורי: "לא להתבסס עוד על אנשי מקצוע מתנדבים ויוזמות אזרחיות מקומיות. בואו נתגייס כולנו וניתן את הטיפול המקצועי והכל-כך נדרש לציבור"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ עטייה מוחמד, freepik)
איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים משיק לוח דרושים לשעת חירום, וקורא לעובדים שעד כה פעלו בהתנדבות, לגמלאים, לעו"סים חדשים במקצוע ולמי שעברו לשוק הפרטי, לשוב לשאת משרה ותפקיד בשכר בשירות ציבורי.
האיגוד קורא לממשלה ולרשויות להפסיק ולהתבסס על פעילות התנדבותית שאינה מתוכללת על-ידי גורם ציבורי. לעובדים ועובדות סוציאליים פונה האיגוד וקורא "בתחילת הדרך לאחר 7 באוקטובר, בתוך הכאוס ששרר עד שהמערכות הציבוריות החלו לפעול, אלפי עובדות ועובדים סוציאליים פינו מזמנם והתנדבו בהגשת הסיוע. ההתגייסות הזו מרגשת ומחזקת את הסולידריות המקצועית שלנו. כיום, אין עוד הצדקה ומקום לפעילות התנדבותית שלא מתוכללת על ידי גורם ציבורי. אנו קוראים לכל עו"ס למצוא את מקומם ולקחת חלק בתפקידים בשכר המוצעים".

"קראנו במהלך השבועיים האחרונים לממשלה לא להתבסס עוד על אנשי מקצוע מתנדבים ויוזמות אזרחיות מקומיות. אנחנו מברכים את משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, קופות החולים והארגונים שלא רק שהבינו זאת, אלא גם השכילו והצליחו לפעול לגיוס עובדות ועובדים סוציאליים נוספים לתקופת החירום. זו הדרך הנכונה, המקצועית והבטוחה למלא את אחריותה של המדינה לטיפול בתושביה".
לכן, האיגוד קורא לעובדות ולעובדים סוציאליים שפרשו מעבודה בשירות הציבורי, שסיימו לאחרונה את הליכי הרישום כעו"ס, שפרשו לגמלאות, שהתנדבו במהלך התקופה האחרונה, שעובדים באופן פרטי או משרות חלקיות לשוב לעבודה בשירות הציבורי, ופרסם באתר שלו רשימת משרות רלוונטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה