בריאות

חמישה לוחמי מג"ב נפצעו בפעילות מבצעית בטול כרם, שלושה במצב קשה

במהלך פעילות מבצעית של לוחמי ימ"ס איו"ש, מג"ב וצה"ל בטול כרם, רימון הוחזר לעבר הכוחות, כאשר חמישה מהם נפצעו, שלושה במצב קשה
מערכת ice | 
חיילי מג"ב (צילום פלאש 90)
לוחמי ימ"ס איו"ש, מג"ב וצה"ל פעלו מוקדם יותר היום (חמישי) במחנה הפליטים טול כרם שבחטיבת מנשה ועצרו חשוד. חילופי אש התפתחו במהלך הפעילות ומחבלים השליכו מטעני חבלה לעבר כוחות הביטחון שהגיבו בירי, כאשר על פי הדיווח שיצא ממשטרת ישראל, זוהו פגיעות במחבלים.
מתחקיר ראשוני עולה שבמהלך יציאת הכוחות מהפעילות נפצעו מפגיעות רימון רסס  חמישה לוחמי מג"ב, בהם שלושה באורח קשה ושניים באורח קל עד בינוני. על פי דיווחים, הלוחמים זרקו לעבר כוח של מחבלים רימון רסס, אלא שהמחבלים השליכו לעברם בחזרה את הרימון, ומכך נגרם הפיצוץ והאירוע הקשה.
למרות זאת, דיווחים אחרים טוענים כי הרימון פגע בקיר וחזר אליהם. בכל מקרה, בצה"ל ובמשטרה מתחקרים כעת את האירוע. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. עוד עולה מהודעות בתי החולים כי לא נשקפת סכנת חיים לאף אחד מהם.
מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק אמר: "הלוחמים שלנו פעלו הבוקר באומץ לב ובנחישות לסיכול טרור ביהודה ושומרן. אני מאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה ללוחמי מג"ב איו"ש שנפצעו בלחימה. אנו נמשיך לפעול בכוחות משותפים עם גופי הביטחון לסיכול טרור ולשמירה על אזרחי ישראל. ידע כל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו שנגיע אליו ונסגור איתו חשבון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה