בריאות

נתניהו דוחה את הביקורים המדיניים בעקבות אשפוזו

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את הנסיעות המתוכננות לקפריסין ולטורקיה, בעקבות אשפוזו אמש בבית החולים שיבא תל השומר והתקנת קוצב הלב שעבר אמש

דוד זולדן |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה את נסיעותיו לקפריסין ולטורקיה, בעקבות אשפוזו בבית החולים והתקנת קוצב הלב. בלשכת רה"מ מעדכנים כי אחרי ההליך הרפואי יש צורך במעקב של שבועות.
נכון לרגע זה טרם נקבעו תאריכים חדשים לביקורים המדיניים של נתניהו. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "לאחר הפרוצדורה הרפואית שעבר נתניהו יש צורך במעקב של כמה שבועות, ולכן הביקורים המדיניים יידחו".
נתניהו תכנן להמריא ביום שלישי הקרוב לביקור מדיני בקפריסין, במהלכו נועד לפגוש את הנשיא ניקוס כריסטודולידיס וראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס. ביום שישי נתניהו היה אמור להמריא שוב לטורקיה, שם התעתד להיפגש לראשונה עם הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן.
מאז חזרתו לכס ראשות הממשלה, נתניהו ערך ביקורים מדיניים בפריז, רומא, ברלין ולונדון. לפני הטיסות נערכו הפגנות בנתב"ג במחאה על הרפורמה המשפטית, וגם ביעדים שאליהם נתניהו נסע בחו"ל תועדו הפגנות במהלך ביקוריו לעיני תקשורת זרה.
במענה לפניות כתבים במשרד הבריאות הסבירו במשרד הבריאות כי: "קוצב לב נמצא בסל וכל תושב ישראל שזקוק לקוצב לב בשל מצבו הרפואי, מקבל אותו במסגרת הסל. סוג קוצב הלב מותאם לצורך הרפואי ולמצבו הרפואי של המטופל. כאשר בית החולים והרופא המטפל בבית החולים מחליטים על סוג הקוצב. אין כל צורך בקבלת אישור ממשרד הבריאות להשתיל קוצב לב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי
    מומו 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה בוערת,הוא טס לחו"ל עם אישתו,מנותק מביא לחודבן המדינה.
    סגור
  • 1.
    נקווה שהקוצב תיכף יתפנה לאדם עם ערכים . (ל"ת)
    יעקב 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שקרן
    מומו 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשקרן אין ערכים
    סגור