בריאות

כוכבת חתונמי בהחלטה דרמטית במיוחד: "החלטתי שאני עושה את זה"

מעיין דורי, כוכבת העונה האחרונה של חתונה מבט ראשון, היממה את העוקבים שלה כשחשפה כי היא בתהליך להקפיא ביציות: "אחרי הרבה מחשבה סביב זה ואחרי הרבה מורכבויות רגשיות, החלטתי שאני עושה את זה"
מערכת ice |  6
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
מעין דורי היא ללא ספק אחת מהדמויות הזכורות ביותר מהעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון,  ששודרה בקשת 12, משם אמנם לא יצאה זוגיות, זאת לאחר שבן זוגה בתוכנית, בן אביבי, החליט שלא להמשיך איתה אחרי התוכנית.
מאז, דורי הפכה למוכרת בכמעט בכל בית בישראל, קטפה קמפיינים, אבל עדיין מחפשת את החצי השני שלה. אתמול (שלישי) דורי עשתה סשן שאלות ותשובות עם 51 אלף עוקבייה באינסטגרם, והיממה אותם.
אחד העוקבים שאל את דורי: "אם את רוצה ילדים, חשבת על הקפאת ביציות למקרה שנושא הזוגיות לא יזרום כמו שהיית רוצה?", ודורי הפתיעה: "אז אני אשתף ואגיד קודם כל שאחרי הרבה מחשבה סביב זה ואחרי הרבה מורכבויות רגשיות, החלטתי שאני עושה את זה ואני ממש עכשיו בתחילת התהליך של הדבר. אני עושה בדיקות והתייעצויות, אני מבטיחה גם לשתף בזה, ואנחנו כנראה נדבר על זה עוד המון".
עד קודם לכן, דורי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא חשפה את הקשיים שעוברים עלייה לאחרונה: "אני בתקופה סופר מאתגר. בפן האישי קורים לי הרבה שינויים. המעבר מתל אביב, שאמנם בחרתי בו, לא פשוט לי בכלל. הכמיהה למצוא את שאהבה נפשי, והאכזבות שקורות בדרך לשם. גם בפן המקצועי אני בבנייה מרגשת וזה מביא איתו הרבה קשיים, לחץ, ואתגרים. בנוסף המצב במדינה, הפחד מהעתיד, השנאה שתופחת סביבנו, הבשורות הקשות שגומרות את הלב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צעד חכם
    ברוך 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהצלחה! ושתהיי אמא מאושרת בקרוב!
    סגור
  • 5.
    מעיין דורה חושפת משהו מפתיע!!! (ל"ת)
    אנונימית 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ואזזזזז
    חצילה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אוקי היא הקפיאה ואז.... היא צריכה גבר או זרע לפחות כדי ליצור עובר ואז הרחם שלה לא יהיה פעיל לא הכי פשוט ששובי פשוט תעשה דיאטה ותפתור את כולנו מהכתבות הפח אשפה האלו אולי היא תצליח לאהוב את עצמה וכך למצוא זיוג שבאמת יחבור אליה
    סגור
  • 3.
    מעיןן
    עופרה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה מתוקה אמן שתמצאי את החתי התואם שלך מי שחא רצה בוודאות הפסיד יפה ואיכותית???
    סגור
  • 2.
    מעיין
    אאאא 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את לא חייבת לספר לכל העולם על הקפאת ביציות מאחלת לך שלא תצטרכי להשתמש בהם והגורל יתערב וישלח לך בן זוג ראוי ותקימו משפחה עם המון אהבה כי מגיע לך את נסיכה....אוהבים אותך
    סגור
  • 1.
    מעין דורי
    צופה 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בחורה דוחה,וולגרית,אין לה תקנה.מה שעושה דוחה. תורידו אותה מהמסכים,כל פיפס שעושה לא מעניין. לא להשאירה בתודעה. אם מוציאה ביציות או מבייצת לא מעניין. מספיק סבלנו עם בחור ששודך לה בתכניתחתונמי. דייייייי ממנה, די מהגועלית הזאת.
    סגור