בריאות

הסוד נחשף: אלו השעות בהן תשרפו הכי הרבה קלוריות

מחקר חדש שנעשה בעזרת עכברים חושף אילו שעות ביום הן הטובות ביותר כדי לשרוף קלוריות ואילו שעות יעזרו לכם לשמור על בריאות כללית ולהימנע ממחלות כמו סוכרת
מערכת ice |  3
אימון בחדר כושר (צילום freepik)
מחקר חדש משוודיה בדק מהן השעות הטובות ביותר לגשת לאימון כושר כדי לשרוף קלוריות - בסיוע עכברים. ממצאי המחקר קבעו באופן חד משמעי כי שריפת הקלוריות המשמעותית ביותר מתרחשת בזמן אימון בין 8:00-11:00. 
במהלך המחקר שעות הבוקר והערב נחלקו ונמצא כי אימון בשעות הבוקר מסייע לפעילות מוגברת של הגנים האחראים על מטבוליזם ושריפת שומן. בהתאם לכך, החוקרים מניחים כי אימונים מוקדמים עשויים להיות יעילים במיוחד עבור אלו שנלחמים בהשמנת יתר. כמו כן, נמצא שאימון בוקר מסייע להפחתה בסיכון לחלות במחלות לב וללקות בשבץ.
עם זאת, לחוקרים חשוב להבהיר כי גם אימונים מאוחרים הם אפקטיביים. למשל, יציאה להליכה או ריצה מאוחרת תנמיך הסיכוי לחלות בסוכרת. כמו כן, פעילות גופנית בשעות מאוחרות יותר ביום תסייע לשכבת הגיל השלישי לאזן את רמת הגלוקוז בדם ומחקר נוסף מצא כי אימון בשעות הצהריים והערב מפחית באופן כללי את הסיכוי לחלות.
הממצאים הללו אולי אינם מפתיעים, אך כנראה יסייעו למספר אנשים להתאים את שגרת הכושר שלהם בהתאם למטרות שלהם. בכללי, לאחרונה נמצא במסגרת מחקר נוסף כי הליכה מתונה או אינטנסיבית של 22 דקות ביום תסייע לשמור על בריאות תקינה, לא משנה מתי היא מתרחשת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עכברים! עכברים, לא בני אדם!
    אנה בננה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או כמו שאומרת חברה שלי, ביולוגית מדופלמת; לו כל מה שהיה עובד על עכברים עובד גם על בני אדם, מזמן היתה תרופה לסרטן, סכרת, השמנת יתר וכדו'.
    סגור
  • 2.
    עכברים!!! עכבר זה לא בנאדם! די להסיק על בני אדם מעכברים (ל"ת)
    יונתן 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עכברים הם חיות לילה!
    אהד 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להשליך על בני אדם מחיות שמעגל השינה-ערות שלהן שונה לחלוטין מבני אדם?
    סגור