בריאות

פרטים חדשים ומזעזעים על פציעתו של כוכב "הנוקמים" שנדרס

כוכב סרטי מארוול, ג'רמי רנר, נמצא בימים אלו בטיפול נמרץ לאחר שנדרס על ידי מכונה לפינוי שלג. היום פרטים חדשים נחשפים על מה בדיוק קרה שם - והם ממש לא נעימים
מערכת ice | 
גרמי רנר (צילום אינסטגרם)
לפני מספר ימים דווח שהשחקן ג'רמי רנר, המוכר לרבים מתפקידו בעולם הקולנועי של מארוול, נפגע אנושות בתאונה בביתו. הדיווחים על מצבו לא היו מעודדים כלל אך כיממה לאחר התאונה הוא פרסם תמונה בה הוא מסר שמצבו לא טוב אך שהוא שולח לכולם אהבה. כעת, פרטים חדשים על התאונה נחשפים.
על פי הדיווחים, רנר נדרס ממכונת פינוי שלג עמה עבד דקות לפני כן, על מנת לסייע לקרובת משפחה להזיז את רכבה שנתקע בשלג. אותה המכונה החלה להידרדר ומחצה אותו מתחתיה.
הפציעות של רנר הן משמעותיות; הוא דימם באופן נכבד מראשו ובית החזה שלו קרס פנימה לכאורה. מסתבר כי קולות הכאב של רנר נשמעו ברקע בעת שהמשפחה יצרה קשר עם כוחות ההצלה.
כעת רנר עתיד לעבור מספר ניתוחים מסובכים כדיי לשפר את מצבו אך הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. הרשויות פתחו בחקירת המקרה ואכן מסתמן בתאונת דריסה בלתי מכוונת. רנר כאמור שלח מסר קטן ברשתות החברתיות שלו וכתב: "תודה לכולם על המילים האדיבות. אני לא במצב מספיק טוב כדיי לכתוב עוד. אני שולח אהבה לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה