בריאות

מחדל עוברים נוסף? חשד לבלבול נוסף בסניף של אסותא

בצל מחדל העוברית שהתקיים בבית החולים אסותא בראשון לציון, היום מתגלה כי ייתכן וישנו מחדל נוסף בסניף של אסותא ברמת החייל. כל הפרטים על האישה שטוענת שיש לה עובר של זוג אחר
מערכת ice | 
הריון (צילום pixabay)
על פי חשיפה ראשונה ב'תכנית חיסכון' של ערוץ 12 היום (שלישי) מקרה נוסף של הפריה חוץ גופית נמצא בחקירה של סניף אסותא ברמת החייל, בעוד שהמקרה הקודם שטרם נפתר התקיים בסניף ראשון לציון. 
על פי הדיווחים, אישה שטופלה באסותא רמת החייל טוענת כי היו לה שלושה עוברים וזאת על פי מה שהיה רשום במסמכיה הרפואיים. למרות זאת, לטענתה כאשר החל הטיפול נרשם כי יש לה ארבעה עוברים ולכן בטוחה היא כי העובר הרביעי אינו שייך לה אלא שייך לזוג אחר. 
תלונתה של האישה נמצאת כעת בבדיקה ומשרד הבריאות טרם התערב. למרות שהתלונה כאמור בבדיקה, אסותא רמת החייל מסרו תגובה לקשת 12: "לאחר בדיקת הפרטים עולה כי אין כל דיווח חריג, אנו מזמינים את המטופלת ליחידת ה -ivf לבירור נוסף של העניין ובאסותא ונתייחס לכל שאלותיה".
כזכור, בימים האחרונים התברר כי ההורים שנחשדו כהוריה הביולוגיים של העוברית שהוחזרה לזוג אחר - אינם קשורים אליה גנטית ועל כן ישנם לא מעט זוגות אחרים שעלולים להיות הוריה. כל זה מתנהל במקביל לכך שהאישה שנושאת את העוברית כורעת ללדת, בעודה טוענת שלא תוותר על התינוקת וכי היא אמה האמתית, גם אם לא ביולוגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה