טלוויזיה

התינוק הראשון של חתונה ממבט ראשון: מין העובר נחשף

כוכבי חתונה ממבט ראשון שכנגד כל הציפיות המשיכו כזוג בחיים האמיתיים, חושפים עוד פרט משמח לגבי ההריון הראון שלהם - למה מצפים השניים?
מערכת ice |  2
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
רק שנה עברה מאז החתונה המרגשת שלהם ולפני חודשיים, ניר פז והגר משה הוהם דיעו כי מצפים לילד הראשון שלהם. כזכור, שנתיים חלפו מאז שהכירו ב"חתונה ממבט ראשון" של קשת 12, ושנה אחרי שנישאו פרסמו השניים בערב ראש השנה את הבשורה בפוסט שתוכנו: "מתרגשים עד כלות, שתהיה שנה טובה".
כעת השניים כבר במהלכו של החודש השביעי להריון ואחרי שהצטלמו יחד לבוק הריוני פוטוגני, בני הזוג אישרו היום ל-TMI כי הם מצפים לבת בכורה. ההריון הזה מגיע לאחר פתיחות רבה של השניים בסוגיית הבאת הילדים, כשבעבר חשפו את העובדה שהם מעוניינים בשלב המשמעותי הזה ואף עוברים טיפולים לצורך כך.
הזוג שחווה על המסך לא מעט רגעים קשים ומשברים, נכנסו לקהל בבית ללב וככלה שהתקדמה העונה הפכו לזוג חזק ויציב, וכעת שנה אחרי שנישאו השניים נכנסים לשלב הבא בחייהם הזוגיים, כאשר ניר הכריז את הבשורה בפוסט מרגש באינסטגרם: "+1 יש דברים שהם מעבר למילים... מתרגשים עד כלות. שתהיה שנה טובה".
למי ששכח את מעללי השניים, נראה היה שהתכנית לא הצליחה בזיווג ביניהם והוא התקדם כל הדרך להגדרה 'כושל' כשעברו מערכת יחסים קשה מול עדשות המצלמה, אלא שלמרות הכל, המהפך הושלם.
השניים הפכו להיות הזוג הראשון מכל העונות של הריאליטי שמיסדו את הקשר מבחירה ורצון הדדי והם כמובן גם הראשונים שמביאים תינוק לעולם מבין כל הזוגות שניראו עד כה על המסך במסגרת 'חתונמי'
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    והוא גבר תמים וטיפש
    היא אישה רעה ומשוגעת 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמים על הילדה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד.
    סבתא 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזוג המהמם, שמחה בשמחתכם. המשך הריון קל ולידה קלה ומהנה.
    סגור