בריאות

יו"ר הכנסת מיקי לוי ביקר בבית איזי שפירא

לוי: "הממשלה הזו עשתה ועושה רבות לקידום תחום המוגבלויות וגולת הכותרת היא כמובן חוק הרווחה החדש"
מערכת ice | 
מיקי לב בבית איזי שפירא (צילום דייויד גארב)
יו"ר הכנסת מיקי לוי, מצא זמן בתוך מערכת הבחירות ההולכת ומתחממת והגיע לסיור בבית איזי שפירא ברעננה. יו"ר הכנסת פגש את מנכ"ל בית איזי שפירא עמיר לרנר, ילי דוניבסקי אמו של גל בן ה-3 מגן הילדים של איזי שפירא, כמו גם אנשי המקצוע של הארגון שדואג לזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בישראל, שמע על העשייה בתחום המדיניות, הצורך בהרחבת סל השירותים לפעוטות עם מוגבלויות, והפיתוחים החדשים בתחום הטיפול הרגשי עבורם.
"הממשלה הזו עשתה ועושה רבות לקידום תחום המוגבלויות וגולת הכותרת היא כמובן חוק הרווחה החדש", אמר יו"ר הכנסת מיקי לוי בבית איזי שפירא. "ואנו כולנו מחויבים להמשיך ולקדם תחום זה. אני שמח שבאתי לבקר, אתם נותנים לי השראה".
"בית איזי שפירא הוא האור גדול עבורנו", הוסיפה דוניבסקי במהלך המפגש. "כשגל, היום בן 3, נכנס לבית איזי שפירא הייתה לנו פתאום תחושת הקלה. ידענו שהוא בידיים המקצועיות הטובות ביותר ואז יכולנו להתפנות להיות משפחה, להתמקד בדברים החשובים ביותר שזה אהבה, משפחתיות ולבנות את עצמנו כמשפחה שמחה ומאושרת לו ולאחיו רוני. היופי בבית איזי שפירא שהם רואים את הילד כאור גדול ולא מגדירים אותו באמצעות הלקויות שלו. כיום, אנו בפתח השנה השלישית של גל בארגון ואנחנו מרגישים אופטימיים. ממש אופטימיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה