בריאות

רוצים להוציא גימלים בקלות? המהפכה הרפואית של צה"ל נחשפת

בצה"ל מתכננים מהפכה בשירותי הרפואה שלהם: - מעבר לדיגיטל ולרפואה מרחוק באופן שיגדיל את מספר התורים ויקטין את זמני ההמתנה, תוספת כוח אדם, הקמת מרפאות חדשות, שיפוץ 117 מרפאות קיימות, שיפור תחום בריאות הנפש, ועוד. אך במוקד עומד בוט שיוכל להוציא לכם גימלים בלי לדבר עם רופא. איך זה עובד?
מערכת ice | 
החיילים בפיגוע בתל אביב (צילום פלאש 90)
שנים רבות נשמעות תלונות קשות נגד מערכת הבריאות בצה"ל. אין מספיק תורים, גם כשיש תורים אז יש תורים ארוכים במיוחד בביקור רופא והמתנה בלתי סבירה לרופאים מומחים. אבל כעת נראה שהצבא בדרך לפתרון.
צה"ל הודיע על "מהפכה" בשירותי הרפואה הניתנים למשרתים. בין השינויים המתוכננים שעליהם עמל הארגון - מעבר לדיגיטל ולרפואה מרחוק באופן שיגדיל את מספר התורים ויקטין את זמני ההמתנה, תוספת כוח אדם, הקמת מרפאות חדשות, שיפוץ 117 מרפאות קיימות, שיפור תחום בריאות הנפש, ועוד.
החידוש שיביא בשורות לחיילים יותר מכולם הוא בוט ממוחשב שיוכל להוציא גימלים לחיילים. "מהפכה" בשירותי הרפואה הניתנים למשרתים. בין השינויים המתוכננים שעליהם עמל הארגון - מעבר לדיגיטל ולרפואה מרחוק באופן שיגדיל את מספר התורים ויקטין את זמני ההמתנה, תוספת כוח אדם, הקמת מרפאות חדשות, שיפוץ 117 מרפאות קיימות, שיפור תחום בריאות הנפש, ועוד.
 
לבכירי חיל הרפואה ברור שיהיה מי שינסה לנצל את הכלי לשם הוצאה סדרתית של גימ"לים, וכבר כעת קיימים באפליקציית טיקטוק סרטונים המסבירים לחיילים מה לענות לבוט כדי לקבל את ימי המחלה הנכספים. בצבא מציינים שהדרך להתמודד עם הבעיה היא להגביל את מכסת ימי המחלה שיוכל חייל לקבל באמצעות הבוט, ולחסום חייל שמוציא גימ"לים באופן סדרתי. כמו כן, חיילים בטירונות ובהכשרות לא יוכלו להשתמש בטכנולוגיה זו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה