בעולם

שותפים לפשע: כך עובדי נמל התעופה גנבו מזוודות של נוסעים

צוות עובדים בנמל תעופה ספרדי גנבו פריטים מתוך מזוודות של נוסעים בשווי מיליוני דולרים. בין הפריטים שנעלמו: שעוני יוקרה, תכשיטים, כסף מזומן, טלפונים סלולריים ומכשירים אלקטרוניים

מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
עובדים בנמל התעופה הבינלאומי של האיים הקנאריים - ריינה סופיה בטנריף, נעצרו בשל שנתפסו גונבים חפצים אישיים ממטענים של נוסעים. המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שמספר רב של נוסעים התלוננו על חפצים חסרים.
מהמשטרה המקומית בטנריף נמסר כי העובדים ביצעו את הגניבה כשהעבירו מזוודות לבטן המטוס. בחקירה, נעצרו 14 עובדי נמל שחשודים כי גנבו ציוד בשווי מוערך של יותר משני מיליון דולר.
בין הפריטים שנעלמו מהמזוודות היו שעוני יוקרה, תכשיטים, כסף מזומן ומכשירים אלקטרוניים. מספר גדול של הפריטים שנגנבו נמכרו בחנויות תכשיטים אינטרנטיות. בנמל התעופה של טנריף עוברים בערך 11 מיליון נוסעים מדי שנה. מעל 2 מיליון מגיעים דווקא מבריטניה, לכן ככל הנראה, רוב החפצים שנגנבו שייכים לתיירים בריטים.
נזכיר כי טנריף הוא האי הגדול והמאוכלס ביותר בארכיפלג האיים הקנריים באוקיינוס האטלנטי, המצויים דרומית לספרד היבשתית. זהו האי התיירותי ביותר באזור והוא מקור הכלכלה העיקרית של הארכיפלג. הנופים בטנריף מתהדרים בהרי געש, רכסי הרים מפותלים, צוקים מעוררי התפעלות ומי ים צלולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה