בעולם

טראמפ מובס: לאחר שערער על התקיפה המינית – זו החלטת בית המשפט

לאחר שהוכרע כי דונלד טראמפ אכן תקף מינית את העיתונאית אי ג'ין קרול והוחלט כי ישלם לה פיצויים על סך חמישה מיליון דולר, טראמפ ערער על החלטה זו אך הפסיד בערעור. עורך דינו של טראמפ מסר: "נמשיך לחפש פתרון מתאים"

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום אילוסטרציה AI)
בית המשפט של ארה"ב קבע שטראמפ הפסיד בבקשתו לערעור נגד העיתונאית אי ג'ין קרול. זאת לאחר שטען כי היא המציאה את סיפור האונס על מנת לקדם את מכירת ספר הזיכרונות שלה. קרול, עיתונאית בעל טור במגזין Elle, תבעה בהצלחה את טראמפ על לשון הרע וזכתה לפיצוי של 5 מיליון דולר.
עורכת הדין של טראמפ, אלינה האבה, אמרה מיד כי יערערו על ההחלטה לבית המשפט העליון, אך מאוחר יותר הצהירה כי ימשיכו הם ימשיכו לרדוף אחרי הצדק וימצאו פתרון מתאים. בית המשפט גם דחה את הניסיון של טראמפ להחיות את החסינות הנשיאותית כהגנה. 
נזכיר, כי קרול טענה שטראמפ פגש אותה בשלהי 1995 בסניף של רשת חנויות היוקרה "ברדגורף גודמן", ושם אנס אותה. את הטענה הזו השמיעה לראשונה לפני ארבע שנים, וכעת ניהלה נגד הנשיא לשעבר תביעת דיבה בגין ההכחשות שפרסם טראמפ. קרול טוענת כי הוציא את דיבתה רעה בכך שכינה את דבריה כתרמית ואף טען שהיא "לא הטעם שלו". 
את תביעת הדיבה הגישה קרול על בסיס חוק שחל בניו יורק ומאפשר לנפגעות תקיפה מינית לתבוע את מי שתקפו אותן גם זמן רב אחרי שהוחלה התיישנות על מעשיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה