בעולם

משפחת המלוכה מובכת: איך הנסיך לואי איבד את האצבע?

כיאה למסורת גם השנה, פרסמה משפחת המלוכה את הפורטרט המשפחתי השנתי עם ילדיהם לכבוד חג המולד. לצד אמירת על כך שהתמונה מייצגת עידן חדש במשפחה, מעריצים ברחבי העולם לא יכלו להתעלם מתקלת הפוטושופ שגרמה לנסיך לואי להיות חסר אצבע
מערכת ice | 
משפחת המלוכה (צילום מתוך האינסטגרם)
כרטיס חג המולד המסורתית של קייט מידלטון והנסיך וויליאם, אשר יצא רק השבוע, זכה לתפוצה רחבה ברחבי הרשת. תחילה, בגלל המשמעות ההיסטורית של התמונה ולאחר מכן בגלל הסיבות הלא נכונות. במקום להתלהב מתמונה מרגשת של דור חדש במשפחת המלוכה האהובה, המעריצים התעסקו בעיקר בתקלות פוטושופ שנמצאה בתמונה.
בתמונה המרגשת נראה הנסיך לואי בן ה-5, כשהוא נשען על הכיסא של אחותו הגדולה שרלוט, אך מנח היד שלו נראה קצת מוזר, והמעריצים טוענים שעריכת יתר של התמונה גרמה לכך להיראות כאילו חסרה לו אצבע.
מקורב למשפחה סיפר שהתקלה לא עברה מעל ראשם של וויל וקייט, ומספר כי הם הרגישו "נבוכים" לדבריו, נוכח התקלה, אך אינם מאשימים אף אחד. "הם היו המומים כמו כולם", אמר מקור למגזין Us Weekly. למרות התקלה עם היד של לואי שתכלס הגיוני שהוא פשוט הניח את היד בצורה מוזרה.
 
הצלם בר המזל, ג'וש שינר, כתב בעמוד האינסטגרם שלו על החוויה: "זה היה תענוג לצלם את הנסיך והנסיכה מוויילס ואת משפחתם עבור דיוקן חג המולד השנה. ללא ספק אחת הישיבות הכי רגועות ומהנות שהיו לי אי פעם, ועכשיו יש לי מלא בדיחות חדשות שהן בדיוק ברמה שלי בזכות הילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה