בעולם

ישראלים יצטרכו ויזה? התוכנית החדשה של האיחוד האירופי לבקרת הגבולות

באיחוד האירופי עומדים להוציא לפועל תוכנית שתדרוש מכל מדינה שאזרחיה לא צריכים ויזה על מנת להיכנס לאיחוד, אגרה וחתימה על טופס כניסה ליבשת - החל משנת 2024. אז כמה תאלצו לשלם כדי לטייל באירופה?
מערכת ice |  2
האיחוד האירופי (צילום iStock)
תוכנית ETIAS של האיחוד האירופי צפויה לצאת לדרך ממש בקרוב, בתחילת שנת 2024 ואיתה התשלום על טיול באירופה. מתחילת שנה 2024, אזרחים שמגיעים ממדינות שאזרחיהם לא נדרשים בויזה יצטרכו לשלם אגרה על מנת להיכנס לכל אחת ממדינות האיחוד האירופי.
מחיר האגרה שנקבע על ידי האיחוד עומד על כ-7.70 דולר. נדגיש כי אזרחים ממדינות שצריכות ויזה על מנת להיכנס למדינות האיחוד, עדיין יצטרכו להמשיך בבירוקרטיה. המדינות הרלוונטיות לתשלום האגרה הן: ארצות הברית, בריטניה, יפן, ישראל, סינגפור, איחוד האמירויות ועוד.
72 שעות לפני הטיסה תצטרכו למלא טופס דיגיטלי בו אתם בעצם מבקשים אישור להיכנס למדינה, העמלה על שליחת הטופס נקבעה על כ-7.70 דולר וככל הנראה האישור יהיה תקף לשלוש שנים או עד תאריך התפוגה של הדרכון, מה שיגיע קודם.
תוכנית דומה הנקראת ESTA מתנהלת בארצות הברית מאז הפיגוע במגדלי התאומים ב-9.11, הרשויות האמריקאיות הבינו שהן חייבות להדק את הפיקוח על הנכנסים לתעבורה האווירית האמריקאית. בארצות הברית, נאלצים לשלם כ-21 דולר ותוקף אישור הכניסה הוא לשנתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשלום
    יהוב 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת ישראל חייבת לדרוש תשלום עבור כניסה ממדינות אירופה
    סגור
  • 1.
    ניאו-פיאודליזם
    שיפו 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד עמלה. עוד תשלום. עוד נטל אחד על מעמד הביניים, בערימה של אלפי תשלומים שונים שנועדו לרושש אותו. ההבדל בין הקפיטליזם המודרני לימי הביניים הוא, שבזמנו לא היה מעמד ביניים. ללא מעמד הביניים, אין שוק חופשי. היכונו לביאת הניאו-פיאודליזם.
    סגור