בעולם

בשורה אדירה לטראמפ: יחזור לכהן כנשיא ארצות הברית?

סקר חדשות CBS מגלה כי למרות כתבי האישום נגד הנשיא לשעבר, טראמפ מגדיל את הובלתו בקרב מצביעי המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב שייערכו בשנה הבאה
מערכת ice |  5
דונלד טראמפ (צילום ויקיפדיה)

כתב האישום שהוגש נגד נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ לא מפריע למצביעי המפלגה הרפובליקנית לתמוך בהובלתו של איש העסקים לקדנציה נוספת כנשיא: סקר חדשות CBS מגלה כי טראמפ מגדיל את אחוזי התמיכה בו ל-62% הרחק מיתר המועמדים הרפובליקניים הנוספים לבחירות לנשיאות ארצות הברית שיתקיימו בשנה הבאה.

הבעיות המשפטיות של טראמפ לא מורידות את אחוזי התמיכה בו, אלא רק מגדילות אותם כאשר יריבו העיקרי דה סנטיס יורד בקרב המצביעים. נראה שמצביעיו של טראמפ תומכים בו, לא משנה אם יורשע או לא. רוב מצביעיו של טראמפ מאמינים לפי הסקר כי הוא ניסה להישאר בתפקיד ומעשיו היו חוקיים וכי ביידן לא ניצח בבחירות בצורה לגיטימית.

במבט על הסקר הכולל אפשר לראות שהתמיכה ביריבו העיקרי של טראמפ, רון דה סנטיס נחלשת כאשר הוא מקבל רק 16% מקולות הבוחרים. סגנו לשעבר מייק פנס מקבל רק 5% תמיכה, ואחת הנשים הקרובות לנשיא לשעבר ניקי היילי זוכה ל-2% אחוזים בלבד מקולות הבוחרים. כזכור הבחירות לנשיאות ארצות הברית ייערכו בנובמבר 2024, כאשר הנשיא המכהן ג'ו ביידן צפוי להודיע על התמודדות לקדנציה נוספת.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביידן כמועמד
    שלום 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לדעתי, הדמוקרטים מבינים,שביידן הוא אבן נגף לניצחון בבחירות. לא אתפלא, אם יתברר שהם עוזרים לרפובליקנים למנוע מביידן לרוץ . הם מעדיפים מועמד אחר,שיהיה לו סיכוי לנצח. ולכן,יעשו יד אחת עם הרפובליקנים להעמידו לדין,על ענייניו עם בנו.
    סגור
  • 1.
    יהיה נשיא מהכלא???? (ל"ת)
    יגאל 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לא ייכנס לכלא כי אין כלום באישומים המופרכים האלה
    חיים 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וינצח בבחירות
    סגור
  • כשהשמאל רוצה אותך בכלא אתה תהיה שם, בלי קשר לצדק (ל"ת)
    ירבעם 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אחד למעלה קובע
    נ 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחח
    סגור