בעולם

אקס מהגיהנום: הפיץ תמונות עירום של חברתו – ונקנס במיליארד דולר

תושבת טקסס נחרדה לגלות כי תמונות אינטימיות שלה הופצו למשפחתה, למכריה ולחבריה לעבודה. היא הגישה תלונה נגד בן הזוג לשעבר – שנקנס בסכום מטורף של 1.2 מיליארד דולר על הנזקים שגרם לה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
בית המשפט בטקסס פסק סכום פיצויים מטורף של 1.2 מיליארד דולר לאישה שתבעה את בן זוגה לשעבר, על שהפיץ תמונות אינטימיות שלה למשפחתה, למכריה ואפילו לחבריה לעבודה, מחשבונות מקוונים מזויפים.
לפי ניו יורק טיימס, האישה תבעה את החבר לשעבר, מרקס ג'מאל ג'קסון, בטענה שהתעלל בה פסיכולוגית ומינית על ידי הפצת "פורנו נקמה". בני הזוג החלו לצאת ב-2016 וחיו יחד בשיקגו בתחילת 2020, אז החל תהליך "פרידה ארוכה וממושכת", לפי התביעה. האישה עברה זמנית לבית אמה בטקסס, וג'קסון הצליח לפרות למצלמות האבטחה בבית האם כדי לרגל אחריה.

באוקטובר 2021, בני הזוג סיימו רשמית את מערכת היחסים שלהם והאישה אמרה לג'קסון שהיא כבר לא רוצה שתהיה לו גישה למה שהתביעה תיארה כ"חומר אינטימי ויזואלי" שלה, שאפשרה לו לקבל בזמן שהם היו זוג.
אלא שכנקמה, הוא פרסם את התמונות האינטימיות שלה במספר פלטפורמות ואתרי מדיה חברתית, כולל אתר פורנוגרפי, ובתיקייה נגישה לציבור בשירות שיתוף הקבצים המקוון Dropbox. הוא אף ציין את זהותה, תוך שימוש בשמה ובכתובתה ובתמונות פניה.
 
כן פתח חשבונות מזויפים במדיה החברתית וחשבונות אימייל, כדי לשתף את החומר עם משפחתה, חבריה ועמיתיה לעבודה, כולל על ידי שליחת קישור לתיקיית דרופבוקס. בדפי המדיה החברתית שבהם פרסם את התמונות, הוא תייג את המעסיק שלה ואת חדר הכושר האישי שלה.
ג'קסון השתמש גם בחשבון הבנק האישי של האקסית כדי לשלם את שכר הדירה שלו, הטריד אותה בשיחות והודעות טקסט ממספרים חסויים, ואמר לפקיד ההלוואות שלה שהיא הגישה בקשה להלוואה במרמה, נכתב בתביעה.
לטענת עורכי דינה של האישה, היא התלוננה לרשויות החוק במחוז שלה, אולם לא נעשה דבר כדי לעצור את ג'קסון. בשל כך, פנו לתביעה אזרחית. ג'קסון לא טרח להופיע לבית המשפט, כאשר חבר מושבעים ביוסטון הורה לו לשלם 200 מיליון דולר עבור עוגמת נפש בעבר ובעתיד, ומיליארד דולר נוספים כפיצויים עונשיים.
בראד גילדה, עורך דינה של האישה, אמר כי הוא לא צופה כי מלוא ה-1.2 מיליארד דולר ישולמו, אך הוא מקווה שזה ישמש גורם מרתיע עבור אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה