בעולם

אמזון במהלך מבלבל: למרות טענותיה, מצמצמת מותגי בית

במסגרת הסקת מסקנות אמזון מבטלת חלק ממותגי הבית שזכו להצלחה מועטה. ביניהם אמזון פרש, שירות המכולת המקוון

מערכת ice | 
אמזון (צילום bixbay)
על פי דיווח ב-CNBC, אמזון מקצצת משמעותית מוצרים רבים במותגי הבית שלה. תחילה, קיצצה משמעותית את מותגי ההלבשה והריהוט. כאשר כרגע, דווח שחלק מן המוצרים יישארו באתר עד לגמר המלאי. אך, כעת מהלך הקיצוצים התרחב גם לשירות המקוון למוצרי מכולת אשר נמכרים תחת המיתוג "אמזון פרש".
בנוסף, החברה הקפיאה לזמן מה את גיוס העובדים והתרחבות המחסן נעצרה. לאחרונה פןרסם, כי פיטרה החברה 27 אלף עובדים במהלך שנחשב לגל הפיטורים הגדול ביותר בתולדותיה.
כרגע, החברה לא אמרה כמה מותגים פרטיים היא מתכננת לחסל. אבל, נראה כי עשרות מותגים צפויים להיחתך, ולהשאיר את החברה עם פחות מ-20 מותגי בית.
מאט טדי, סגן נשיא אמזון מותגים פרטיים, אמר בהצהרה שהחברה חיפשה לבטל כמה מוצרים מבית לאחר שקבעה שהם לא הדהדו עם הלקוחות.
בהצהרתו אמר טדי כי: "אנחנו תמיד מקבלים החלטות על סמך מה שהלקוחות שלנו רוצים, ולמדנו שלקוחות מחפשים את המותגים הגדולים ביותר שלנו - כמו Amazon Basics ו- Amazon Essentials - תמורת ערך רב עם מוצרים באיכות גבוהה בנקודות מחיר מצוינות".
מייסד אמזון והמנכ"ל לשעבר, ג'ף בזוס, התייחס ואמר: "יש לנו מדיניות נגד שימוש בנתונים של המוכרים כדי לסייע לעסקי המותג הפרטי שלנו, אבל אני לא יכול להבטיח שהמדיניות הזו לא הופרה מעולם".
למרות זאת, החברה טוענת כי המכירות של מותגי המותג הפרטי מייצגות רק 1% מסך המכירות הקמעונאיות שלה. נכון לשנת 2019, החברה פרסמה שיש לה בבעלותה כ- 158,000 מוצרי מותג פרטי ב- 45 מותגים, יחד עם מותגים אחרים שנמכרים על ידי שירות המכולת המקוון שלה Amazon Fresh.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה