בעולם

יותר מ-4 מיליון דולר: הסכומים שבנו של נשיא ארה"ב הרוויח נחשפים

על פי הסכם הפשרה שחתם האנטר ביידן, הוא הרוויח יותר מ-4 מיליון דולר בעסקאות שונות. הסכום הגדול מגיע בזכות עסקאות עם בכירים סינים לשעבר, חברת עסקים רומנית ומחברת אנרגיה אוקראינית
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock)
בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, האנטר ביידן, עולה לכותרות בעיקר בגלל ההתמכרות שלו לסמים וניסיונות הגמילה החוזרים שלו. הסכם טיעון שבו הוזכר שמו של ביידן הבן מספר כי הוא הרוויח יותר מ-4 מיליון דולר מחברת אנרגיה אוקראינית ומחברת הון סינית.
על פי הפרטים שבהסכם, בשנת 2017 ביידן הבן הרוויח חצי מיליון דולר מחברת אנרגיה אוקראינית, כ-70,000 דולר מחברת עסקים רומנית, כ-48,000 דולר ממשרד עורכי דין בינלאומי וכ-666,000 מעסקים מקומיים.
הסכומים הגדולים שביידן הבן הרוויח מגיעים מעסקו בחו"ל. הוא קיבל מיליון דולר מחברה שהקים ביחד עם בכיר לשעבר בממשלה הסינית ו-664,000 דולר מחברת השקעה בבנייה סינית. בשנת 2018 הוא הרוויח יותר מ-2.1 מיליון דולר.
הסכם הטיעון שבזכותו התגלו הפרטים הללו מגיע לאחר שביידן הבן הודה בהתחמקות מתשלום מיסים שונים על עסקיו.
הפוליטיקאים מהצד הרפובליקני לא פספסו את ההזדמנות ומיהרו לתקוף את ביידן הבן. בנוסף, על רקע מערכת הבחירות הקרבה בארצות הברית, הם העלו תהיות לגבי מעורבתו של אביו, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בעסקיו של בנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה