בעולם

טוויטר ומאסק שוב מסתבכים: מדוע תושבי העיר הזו יצאו נגד החברה?

אחרי שמאסק שינה את שמה של טוויטר ל-X, הוא הציב על גג משרדי החברה שילוט חדש ובוהק במיוחד, ללא תיאום עם העירייה. כעת האזרחים שגרים ליד מוחים נגד המהלך, בטענה שהשלט הבוהק מפריע להם לישון
מערכת ice | 
טוויטר והלוגו החדש (צילום shutterstock)
גם אתם מתקשים לישון עם אור בלילה? ובכן מספר תושבי העיר סן פרנסיסקו שבארה"ב סובלים מהבעיה הזו בימים האחרונים, אך באופן מופרז ובוהק למדי. אחרי שאילון מאסק שינה את שמה של טוויטר לסמל X, הוא החליט להוריד את השילוט האייקוני של החברה מגג משרדיה בסן פרנסיסקו וכמובן להציב במקום שילוט מתאים חדש.
עם זאת, לפי טק-12, הורדת השילוט והחלפתו לא תואמו עם העירייה - דבר שנדרש כדי לשמור על נראותם ההיסטורית של בנייני העיר. למרות זאת, החברה המשיכה במעשיה, הורידה את השלט הוותיק של טוויטר, והתקינה במקום סמל X ענק שמאז מטריד את מנוחתם של התושבים מסביב. 
כפי שניתן לראות מהתיעוד, שכבר הפך לוויראלי, השלט פועל גם בשעות הלילה ומקרין אור לבן בוהק במיוחד. אזרחים שחיים בבניינים הסמוכים התלוננו לעירייה ולמשטרה על כך שהשילוט מפריע למנוחתם, ושהוא אף עלול לגרום להתקפי אפילפסיה. לאור התלונות העירייה והמשטרה פתחו בבדיקה וכך התגלה כי ייתכן והתקנת השילוט נעשתה ללא אישור.
עם זאת, מאסק התייחס לבעיה והבהיר: טוויטר לא הולכת לשום מקום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה