בעולם

הצצה נדירה למוחו פרדי מרקורי: כיצד תכנן לקרוא לשיר האהוב?

יותר מ-30 שנה לאחר מותו של פרדי מרקורי, מספר עמודי טיוטה של השירים המוכרים של להקת קווין יימכרו במכירה פומבית בלונדון. לפני כן תוכלו להספיק לראות את הטיוטות מוצגות בתערוכה ייחודית וזמנית בניו־יורק
מערכת ice | 
פרדי מרקיורי (צילום יוטיוב)
אף שסולן להקת קווין האגדית, פרדי מרקורי, הלך לעולמו לפני יותר משלושים שנה הוא עדיין מהווה מוקד עניין עבור רבים, ובמיוחד לאור העובדה שהמוזיקה שלו עדיין מלווה את העולם כיום. 
העניין במרקורי גובר אף יותר בימים האחרונים לאחר שנודע כי מתקיימת תערוכה זמנית עם כתבי יד שלו. התערוכה כוללת טיוטות דפים לשירים של הלהקה שנכתבו בכתב של ידו של הזמר. התערוכה מוצגת בניו־יורק בבית המכירות הפומביות של סות'ביס. לאחר מספר שבועות תצוגת הטיוטות תעבור גם בלוס אנג'לס והונג קונג. לקראת חודש אוגוסט, כך לפי ישראל היום, הממצאים הללו יעברו למכירה פומבית בלונדון.
הטיוטות הייחודיות נותנות הצצה לאופן העבודה של הזמר המנוח, ואפילו מתועדים בהן שירים שמעולם לא שוחררו או הוקלטו. כמו כן, נחשף כי השם המקורי שמרקורי חשב עליו לשיר "רפסודיה בוהמית" הוא "רפסודיה מונגולית". לצד זאת, ניתן לראות בטיוטות את הסקיצות הראשונות לשירים המוכרים: Don't Stop Me Now, Somebody To Love ו-We Are The Champions.
לא מדובר בפריטים היחידים של מרקורי שעמדו למכירה לאחרונה. לאחרונה, כ-1,500 פריטים של הכוכב הגדול הועמדו למכירה פומבית על ידי האקסית שלו, שהפכה ברבות הימים לחברתו הקרובה ביותר, מארי אוסטין, שהגיעו אליה בעקבות צוואתו של מרקורי. גולת הכותרת מהמכירה הפומבית היא המכנסיים שמרקורי נהר להופיע איתם, מכנסיים קצרים וצמודים במיוחד, שנמכרו במכירה הפומבית בסכום בגבוה במיוחד של 18 אלף פאונד, שהם שוויי ערך ל-81 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה