השוק

להקת קווין במהלך מטורף: מוכרת את זכויות השירים בכמיליארד דולר

להקת קווין, אחת הלהקות האייקוניות והגדולות ביותר בהיסטוריה, החליטה על מהלך מטורף, במסגרתו היא מוכרת את כל הזכויות על השירים של בסכום שמוערך בלמעלה ממיליארד דולר - הסכום הגבוה בהיסטוריה ששולם עבור זכויות שירים של מוזיקאי
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
להקת קווין, אחת הלהקות האייקוניות והגדולות ביותר בהיסטוריה, החליטה על מהלך מטורף, במסגרתו היא מוכרת את כל הזכויות על השירים של בסכום שמוערך בלמעלה ממיליארד דולר.
על פי פרסום אתמול (רביעי) ברשת CNN, גורם המאורע בכל הפרטים מספר כי הדיונים על פרטי הרכישה כבר נאים בשלב מתקדם מאוד, והמהלך המשוגע עומד לצאת בקרוב לפועל. מי שתרכוש את הזכויות לשיריה של הלהקה הם אולפני יוניברסל, מקבוצת דיסני מיוזיק.
על פי הדיווח, גורם בדיסני טען כי העסקה צפויה להיחתם כבר בעוד חודש. למעשה, מדובר בסכום הגבוה בהיסטוריה ששולם לאמן על זכויות שיריו, שמי שמחזיק בהישג הזה היום הוא ברוס ספרינגסטין, שמכר את זכויות השירים שלו ב-500 מיליון דולר לפני כשנה וחצי. כעת, בעקבות המכירה, קווין למעשה מוותרת על סכומים עתידיים שהיו יכולים להיכנס לה.
בשנים האחרונות מדובר במגמה שהיא הולכת וצוברת תאוצה. ג'סטין ביבר למשל מכר את הזכויות על שיריו תמורת 200 מיליון דולר, סטינג מכר תמורת 300 מיליון דולר,  וכמובן עזבונו של דייויד בואי המנוח, שנמכר תמורת 250 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה