מדדים ומחקרים

מטורף: לא תאמינו בכמה נמכרו המכנסיים של פרדי מרקורי

האקסית של פרדי מרקורי, מארי אוסטין, מעמידה 1,500 פריטים שלו למכירה פומבית, עליהם היא עשויה להרוויח כ-27 מיליון שקל. בינתיים, המכנסיים איתם נהג להופיע נמכרו בסכום אדיר של 81 אלף שקל
מערכת ice | 
פרדי מרקיורי (צילום יוטיוב)
פרדי מרקורי, כוכב להקת קווין לשעבר, אמנם מת כבר לפני 32 שנה, אך המורשת האדירה שהוא השאיר אחריו עדיין נמצאת איתנו. לאחרונה, כ-1,500 פריטים של הכוכב הגדול הועמדו למכירה פומבית על ידי האקסית שלו, שהפכה ברבות הימים לחברתו הקרובה ביותר, מארי אוסטין, שהגיעו אליה בעקבות צוואתו של מרקורי.
גולת הכותרת מהמכירה הפומבית היא המכנסיים שמרקורי נהר להופיע איתם, מכנסיים קצרים וצמודים במיוחד, שנמכרו במכירה הפומבית בסכום בגבוה במיוחד של 18 אלף פאונד, שהם שוויי ערך ל-81 אלף שקל.
בנוסף למכנסיים של מרקורי, ניתן למצוא גם את הדפים עליהם כתב מרקורי את המילים, ההרמוניות והאקורדים ללהיט הענק We Are The Champions. הפריט צפוי להימכר בסכום גבוה בהרבה כשעל פי הערכות נע בין 200 אלף ל-300 אלף פאונד.
בנוסף לכך, יימכר הדף עליו כתב הזמר המנוח את השיר Killer Queen, בשווי צפוי של כ-200 אלף שקל,  גיטרה אקוסטית שהייתה שייכת למרקורי באותו הסכום, פריטי לבוש ססגוניים שלבש בקליפים והופעות, ביניהם מעיל פרווה מזוייפת וכתר, ויצירות אמנות מקוריות של פיקסו ואמנים אחרים שהיו תלויות בביתו בלונדון.
כלל הפריטים יוצגו בבית המכירות הפומביות סות'ביס שבלונדון, לפני המכירה הפומבית הרשמית שתתקיים בחודש ספטמבר. על פי הערכות, המכירה עצמה עשויה להניב רווח של  כ-6 מיליון פאונד (כ-27.2 מיליון שקל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה