בעולם

"לבש קסדה כששיחק כדורסל": היורה מקנטקי נחשף

חברים אומרים כי קונור סטרג'ון, בן 25, היה ספורטאי מצטיין בבית ספר, אבל סבל מכל כך הרבה ממקרים של זעזועי מוח שחבש קסדה ששיחק
מערכת ice |  1
היורה מקנטקי (צילום פייסבוק Lisa Sturgeon)
האיש החשוד באירוע ירי בבנק במדינת קנטקי שבארצות הברית אתמול (שני) בו נרצחו ארבעה אנשים ונפצעו שמונה, היה ספורטאי מצטיין בתיכון שלכאורה סבל כל כך הרבה זעזועי מוח שהוא חבש קסדה במשחקי כדורסל.
קונור סטרג'ון, בן 25, עבד בה בנק בו ביצע את הירי, אותו שידר בשידור חי בעמוד האינסטגרם לפני שהמשטרה ירתה בו למוות.

עוד כשהיה תלמיד בבית הספר התיכון פלויד סנטרל בפלוידס נובס, אינדיאנה, סטרג'ון היה ספורטאי מצטיין ושיחק כדורסל, פוטבול ומסלול ריצה.
מכיוון שאביו היה המאמן הראשי של הקבוצה, חבר לכיתה לשעבר אמר לאתר דיילי ביסט שסטרג'ון היה ידוע בשם "מר פלויד סנטרל."
עם זאת, החבר לכיתה, שביקש להישאר בעילום שם, ציין את העובדה שסטרג'ון באופן מוזר חבש קסדה בזמן ששיחק כדורסל עקב זעזועי מוח מרובים שסבל כששיחק כדורגל.
"שיחקנו פוטבול ביחד בכיתה ח'. הוא לא היה חלק מהנבחרת רוב השנה כי היו לו זעזועי מוח מרובים", אמר. "ואז היו לו עוד כמה בתיכון."
תמונה של סטרג'ון עם קבוצת הכדורסל של תיכון פלויד סנטרל הראתה אותו חובש קסדה במשחק בו קלע כמעט מחצית מהנקודות של הקבוצה.
חבר לכיתה אמר שהוא לא יכול היה שלא לחשוב על הפציעות של סטרג'ון בתיכון ולקשר אותן לאירועים אחרים שבהם ספורטאים שסבלו מזעזוע מוח פגעו בעצמם או באחרים.
בשנים האחרונות רופאים התחילו למצוא קשר בין שחקני פוטבול לבין אנצפלופתיה כרונית טראומטית [CTE], מחלת מוח ניוונית הנגרמת ממכות חוזרות ונשנות בראש.
לאלו המאובחנים עם CTE יש בדרך כלל פגיעה בחשיבה ובזיכרון והם נוטים לתוקפנות, מצבי רוח, דיכאון ופרנויה, על פי קרן Concussion Legacy.
המשטרה עדיין עובדת כדי לקבוע את המניע לירי הקטלני, שבו זוהו ארבעת הקורבנות כבכירים בסניף הבנק של לואיוויל בו סטרג'ון עבד. 
לסטרג'ון נודע שהוא עומד להיות מפוטר מהבנק, לפי CNN, ודווח שהוא גם השאיר פתק להוריו ולחבר המסביר את כוונתו ללכת ולירות בבנק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לעבור על התרגום מכונה (ל"ת)
    המערכת 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור