בעולם

טרגדיה בארה"ב: 4 בני אדם נרצחו במהלך ירי בבנק

גורם במשטרה המקומית, פול האמפרי, אמר שהם עדיין מנסים לקבוע אם החמוש נטל את חייו או נהרג על ידי קצינים בקרב היריות. "אנחנו מאמינים שמדובר בחמוש בודד המעורב בזה, שאכן היה לו קשר לבנק. אנחנו מנסים לקבוע מה היה הקשר הזה לעסק, אבל נראה שהוא היה עובד קודם"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ארבעה בני אדם נהרגו ושמונה נוספים נפצעו לאחר שחמוש, שנראה כעובד לשעבר, פתח באש בבנק בעיר לואיוויל, בארה"ב היום (שני) בבוקר. החמוש נכנס לבנק הלאומי הישן באזור מרכז העיר בסביבות השעה 8:30 ופתח באש, כך מסרה משטרת מטרו לואיוויל. המשטרה הגיעה תוך דקות ונכנס לחילופי אש עם המרצח, שנהרג בסופו של דבר.
גורם במשטרה המקומית, פול האמפרי, אמר שהם עדיין מנסים לקבוע אם החמוש נטל את חייו או נהרג על ידי קצינים בקרב היריות. "אנחנו מאמינים שמדובר בחמוש בודד המעורב בזה, שאכן היה לו קשר לבנק. אנחנו מנסים לקבוע מה היה הקשר הזה לעסק, אבל נראה שהוא היה עובד קודם", אמר האמפרי.
שני שוטרים היו בין הפצועים, כולל אחד שהיה במצב אנוש בבית החולים של אוניברסיטת לואיוויל. מצבם של שאר הקורבנות הפצועים לא נודע מיד. המשטרה לא פרסמה את זהותם של הקורבנות, אך המושל, אנדי בשיר, חשף במסיבת עיתונאים כי אחד מחבריו נהרג ועוד אחד נפצע בירי ההמוני. "זה נורא. יש לי חבר מאוד קרוב שלא שרד היום. ויש לי עוד חבר קרוב שגם לו לא היה מזל", אמר בשיר בעודו דומע במסיבת עיתונאים. "ועוד אחד שנמצא בבית החולים שאני מקווה שיצליח לצאת מזה".
המשטרה מחפשת נואשות אחר מניע לטבח הנורא. בצילומים מהמקום, נראה אחד מחלונות הבנק מפוצץ כשהזכוכית מפוזרת על הקרקע. ניתן היה לראות גם את חוקרי זירת פשע מסמנים כמה חורי קליעים בחלונות ליד דלת הכניסה של הבנק עד אחר הצהריים. עדים סיפרו שהם ראו אדם עם "רובה סער ארוך" יורה מספר יריות בחדר ישיבות בקומה הראשונה של בניין הבנק. "הוא פשוט התחיל לירות", אמר העד טרוי האסט, שעובד בבנק. "לא ראיתי את הפנים שלו. היינו בחדר הישיבות. מי שהיה לידי נורה, הדם שלו עלי".
הנשיא ביידן פרסם הצהרה בעקבות הטרגדיה, ואמר: "שוב, האומה שלנו אבלה לאחר מעשה חסר טעם של אלימות אקדח - ג'יל ואני מתפללים על החיים שאבדו ומושפעים מהירי של היום". הוא הוסיף: "יותר מדי אמריקאים משלמים מחיר של חוסר מעש בחייהם. מתי יפעלו הרפובליקנים בקונגרס כדי להגן על הקהילות שלנו?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה