בעולם

אילון מאסק משנה את השם של טוויטר? "הבעיה נפתרה"

בעל הבית של הבניין בו יושב מטה טוויטר, שכח שהוא מתעסק עם אילון מאסק. זה מה שעשה האיש השני העשיר בעולם כחלק מהסכסוך בין השניים
מערכת ice |  1
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
האיש השני הכי עשיר בעולם ידוע בגחמות הלפעמים מוזרות שלו, והפעם, אילון מאסק רצה שהשלט מחוץ למטה טוויטר בסן פרנסיסקו יראה את הכיתוב "טיטר" - והוא היה מוכן גם להזמין צבעי כדי שזה יקרה.
בציוץ אתמול, פרסם מנכ"ל הרשת החברתית תמונה של השלט עם ה"w" צבוע בלבן. מאסק כתב: "בעל הבית של הבניין ב-SF HQ אומר שאנחנו מחויבים על פי חוק לשמור על השלט כטוויטר ולא יכולים להסיר את ה-'w', אז צבענו אותו בצבע הרקע. הבעיה נפתרה!"
 
נראה כי התוכנית של מאסק לשנות את כיתוב השלט מ-"טוויטר" ל"טיטר" הייתה בעבודות כבר כמה ימים, לפי תמונות של הבניין שהועלו לרשת על ידי מספר משתמשים.

ביום חמישי שעבר צייץ היזם והמתכנת וויליאם לגייט תמונה של השלט, שה-w היה מעורפל. "אילון מאסק, בהפגנת בגרות יוצאת דופן, הסיר את ה"w" מהלוגו של טוויטר מחוץ למפקדת סן פרנסיסקו שלהם", כתב
לא ברור מה הסיפור מאחורי ההתעקשות של בעל הבית של הבניין SRI Nine Market Square LLC, אבל כן ברור שאם אתה אוסר משהו על מאסק, הוא ירוץ לעשות אותו בכוונה.
 
חילוקי הדעות בנוגע לשלט הטוויטר הם מריב של מאסק עם בעל הבית של הבניין. בעל הבית תבע את טוויטר שבבעלות מאסק בינואר. התביעה האשימה את טוויטר בכך שלא שילמה שכר דירה של כ-3.4 מיליון דולר לחודש בחודשים דצמבר וינואר.
כמו כן נזכיר כי מאסק הריץ בשבוע שעבר דאחקה על הממשק של טוויטר. בשבוע שעבר, הוא החליף את לוגו הציפור של טוויטר בקמע Shiba Inu - או דוג'ה. בעקבות השינוי הזה זינקו מניות המטבע הקריפטו בו מאסק תומך, הדוג'קוין, ב-20%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי; מה הוא רוצה? (ל"ת)
    ף 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור